Terug naar overzicht
Wij hadden 1 grote oldtimerbus voor de hele suite.je kan eventueel oltimer VW busjes nemen als volgwagenshttp://www.cafewelkom.be/
Hallo, Wij hebben de suite gewoon met eigen wagens laten rijden. Wij wouden ook geen hopen geld uitgeven aan vervoer en uiteindelijk heb je er niet veel aan (vind ik). Bij ons zeker niet. Wij konden niet stoppen aan het gemeentehuis, dus iedereen moest iets verder parkeren en kwam te voet aan. En de feestzaal lag langs de kerk dus iedereen is tevoet van de feestzaal naar de kerk gegaan... dus bij ons zou het wel heel zot geweest zijn om daar geld aan uit te geven.Als je echt "ceremoniewagens" wilt kan je altijd eens zoeken naar een club van de auto's die je wilt. Deze mensen doen dit soms met plezier voor een klein prijsje... Je kan ook eens kijken binnen de familie- en vriendenkring of er een paar dezelfde wagens tussenzitten. Het is al mooi als je allemaal in dezelfde auto's aankomt...GroetjesAnnelies
Wij hebben ook een volkswagen kever voor ons en de suite volgt in oude VW busjes.We hebben dit ook allemaal met mensen kunnen regelen die dit voor hun hobby doen want anders was het vrij onbetaalbaar. Het voordeel is dat er minstens al 6 mensen in het busje kunnen waardoor je ouders en schoonouders dus al geholpen zijn!groetjesNathalie
Wij hebben Mercedes E-klasses in het wit als volgwagens maar wij hebben dan ook een Mercedes E-klasse wit cabrio als bruidswagen dus dat past wel mooi bijeen :-). Als je al een old-timer hebt, zou ik in het genre van de old-timers blijven en dan is zo'n VW-busje wel een leuk idee!Groetjes!
1 wagen voor ons , de rest rijdt zelf
Wij trouwen ook voor de kerk en ik vond het ook moeilijk om de mensen van de suite zelf te laten rijden, daarom hebben wij twee vw busjes gehuurd, ook bij mensen die in een club zitten.