Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kiezen trouwjurk en wie gaat mee?

11-7-2006 22:26:38
Hey allemaal
Ik zou graag morgen bellen om afspraken te maken om een trouwjurk te kiezen. Ik heb 4 adressen op mijn lijstje staan. 2 in België en 2 in Nederland. Wat denken jullie, is dat te veel. Ik dacht 2 winkels op 1 dag te doen.

Mijn moeder, zus en schoonzus gaan mee kiezen. Nu heeft mijn schoonmoeder in spé laten horen aan mijn vriend dat zij ook wel graag eens mee wil. Hij is de laatste die het huis uit gaat, en zij heeft enkel zonen.
Wie gaat bij jullie mee?

Groetjes

Patricia
17-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 635

Cindy
12-8-2006
 Meld misbruik11-7-2006 22:52:42

Hallo,

Bij mij zijn bij de eerste pasbeurt 2 vriendinnen meegegaan.
Toen ik het kleed gekozen had en voor de tweede keer ging passen, is mijn mama meegekomen.

Maar laat je gewoon leiden door je gevoel, je kiest tenslotte zelf wie je er graag bij hebt, hé. En teveel volk is misschien ook weer niet goed, dat maakt het alleen maar moeilijker om te kiezen, vind ik.

Veel plezier ermee!
Cindy
12/08/06

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik12-7-2006 0:24:15

hoihoi,

Bij mij gingen normaal mijn mama en schoonmama meegaan, maar het is enkel mijn mama geworden.
Ik heb dus mijn kleed gekocht met mijn mama en de eerstvolgende keer dan mijn schoonmama ook meegevraagd samen met mijn beste vriending. Ik heb 4 schoonzussen (2 van mij en 2 van mijn ventje) dus dat was niet haalbaar xxx

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik12-7-2006 7:57:33

Hey,

Ik ben in totaal vier keer gaan passen, in drie verschillende winkels, voor ik bestelde.Ik wist wel vrij snel wat ik wilde. Vier winkels is dus echt niet te veel, zeker als je niet meteen je zin zou vinden.

De eerste keer is mijn mama mee geweest, de tweede keer mijn nicht, de derde keer mijn ene schoonma en de vierde keer, bij de bestelling, mijn ma en diezelfde schoonmoeder. Michael zijn stiefmoeder is nooit mee gegaan, maar die had het ook niet gevraagd. Té veel volk zou ik ook niet meevragen hoor. Mijn ma en schoonma samen was net goed. Zo weet ook niet te veel volk hoe ik er uiteindelijk uit zal zijn.

Groetjes,
Lieve

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik12-7-2006 8:53:38

Ik neem gewoon mijn mama mee. Het trouwkleed...dat is tot op de trouwdag ons geheimpje...

Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Anneleen
19-8-2006
 Meld misbruik12-7-2006 9:33:36

Hallo Patricia,

Bij mij zijn mijn mama en mijn zus mee geweest, ik ben zelfs maar naar 1 winkel geweest (mia monta) en ik had onmiddelijk mijn droom jurk gevonden.
veel succes met de zoektocht naar jouw droomkleed.

Groetjes
Anneleen
19/08/2006

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik12-7-2006 10:13:08

Hey

Twee winkels op een dag lijkt me doenbaar. Ik heb in totaal 4 winkels bezocht. De eerste keer dat ik ging passen was mijn mama en mijn getuige (beste vriendin) mee. Nadien ben ik nog eens terug naar dezelfde winkel gegaan (Le Chapeau) omdat ik de eerste keer niet helemaal zeker was (het was toen ook de eerste winkel) en toen was mijn mama en mijn andere vriendin mee, en ook die haar mama (want die is ook bang dat ze dat nooit zal meemaken vermits haar dochter lesbisch is en nooit wil trouwen).

Dus nu hebben mijn twee liefste vriendinnen mijn kleed gezien. Ik zou wel niet iedereen tegelijk meenemen, want dat zou te druk worden.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Eveline
26-8-2006
 Meld misbruik12-7-2006 12:20:07

ik ben de eerste keer gaan passen met alleen mijn moeder en mijn zus. Voor de volgende winkels heb ik dan mijn schoonmoeder meegevraagd en ze was enorm content met de uitnodiging. Ze was er dus ook bij toen ik mijn uiteindelijke bruidsjurk vond en kreeg tranen in haar ogen. Ze heeft ook enkel zonen en het deed haar veel plezier dat ze er ook bij betrokken werd. Ik heb wel een zeer goede relatie met mijn aanstaande schoonmoeder.

Veel succes!

Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik12-7-2006 12:32:00

Een beetje raar misschien maar ik ben gaan passen met mijn moeder, vader en mijn zus. Ik wil ze allemaal evenveel betrekken bij de voorbereidingen. Ik heb heel veel aan hen allen te danken en zij vonden het allen heel fijn om mee te gaan. Mijn schoonouders en schoonzus weten niet hoe ik er uit zal zien. Ik wou dit gedeelte (het kiezen van een jurk) nog een beetje gescheiden houden tussen de twee families. Ik wou graag nog eens gewoon met mijn gezin op stap want het zal veel minder voorkomen dat we net als toen we klein waren, vaak met z'n viertjes op stap gingen.

groetjes,

marjolijn

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik12-7-2006 12:37:51

Ik ben ook gaan passen met mijn moeder en vader!! Mijn vader ging zelfs liever mee dan mijn moeder. Dus waarom niet? Ik ben enig kind en gun het hem graag. Hij was wel telkens de enige man in de winkel.

Ik zou niet te veel mensen meenemen, al die verschillende meningen maken het er nie makkelijker op.

Veel succes!

Lindsay
06/05/06

martine
5-5-2007
 Meld misbruik12-7-2006 14:07:03

Ik ben maandag gaan kijken met mijn moeder en mijn zus, en in oktober ga ik nog eens zien en dan neem ik mijn schoonzus ook mee. Ik heb nog een zus en broer maar met mijn andere zus kom ik het beste overeen dus die mocht mee, ze is nl ook mijn getuige.

Ik zou zeggen geniet ervan, het is echt superleuk, je voelt je echt een prinses dan.

groetjes
Martine
05/05/2007

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik12-7-2006 16:54:28

'k Zou zeker niet teveel volk ineens meenemen. Iedereen heeft z'n mening en gaat je doen twijfelen. Trouwens, stel dat je schoonmoeder een afschuwelijk kleed uit het rek haalt, durf je dan daar tegenin te gaan? Die vraag stelde een verkoopster mij toen ik twijfelde of ik m'n schoonmoeder zou meenemen. Omdat ik op dat moment al bijna zeker wist dat ze een stola niet zo mooi (of praktisch) vond (en ik dus wel een stola had), heb ik haar dan maar niet meegevraagd, uit schrik dat ze mij die uit m'n hoofd zou praten! :-)
Je ziet maar, als je een zeer goeie band hebt met je schoonmoeder, neem ze dan mee, ze zal je er waarschijnlijk dankbaar voor zijn! Maar 'k zou zeker niet iedereen tegelijk meenemen! Bv. je moeder en je schoonmoeder naar de eerste twee winkels, en dan je zus en schoonzus naar de twee volgende.

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Ingrid
16-9-2006
 Meld misbruik13-7-2006 10:44:38

In de winkel zelf hebben ze trouwens ook niet graag dat je met een heel "leger" begeleiders en raadgevers aan komt zetten. Het is jouw dag en jij moet je goed voelen in je kleed - meer personen = meer meningen = veel moeilijker kiezen en heel veel twijfel en dat is net wat je nu wel kan missen. Ik heb alleen mijn mama meegenomen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info