Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hallo

26-10-2011 14:39:32
ik zit met een probleempje,
wij trouwen om 11 uur voor de wet en om 12 uur voor de kerk.
nu wil ik eigenlijk ook nog een receptie geven maar als we dit ook in de zaal gaan doen
word het een beetje erg krap met de tijd omdat we ook nog foto's, bruidtaart en nog moeten eten.
zelf zat ik dus te denken om dit gelijk te doen als we de kerk uitkomen en dan op het veldje voor de kerk.
met een partytent en dan koffie met gebak.
Maar is dit niet raar dat we dit bij de kerk doen?
heeft iemand een idee?

groetjes

fabienne
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 876

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik26-10-2011 16:01:44

Huur het 'feestbusje' of zoiets, das een klein busje zoals een ijskar, maar in plaats van ijsjes schenckt deze dranken en bubbels! Ideaal voor aan de kerk! Meer info hierover kan je waarschijnlijk wel vinden op de site van de trouwbeurzen; ik heb deze zien staan begin deze maand in Antwerpen.

grtjs,
A.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik26-10-2011 16:21:44

Hey, zoals Annelies al zei kun je een bubbelbus inhuren... ze zijn wel redelijk prijzig, maar het wel een leuk alternatief!

http://www.bubblebus.be/
http://www.bubbelbus.com/home.html

Groetjes
Alessia

jurgen
5-7-2013
 Meld misbruik7-11-2011 22:33:55

fabienne
16-6-2012
 Meld misbruik8-11-2011 10:55:39

bedankt voor jullie reactie.
Ben erg geholpen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...