TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
21-7-2012
|
26-10-2011 15:26:19
Hey, Ik ben 3 weekjes geleden naar couture Elena in Deinze geweest. De 1ste winkel waar ik binnenging. Super vriendelijke ontvangst,je mag rustig tussen de kleedjes kijken en wat je eens wil aandoen,daar mag je dan een ringetje aanhangen. Nadien brengen ze de kleedjes naar het pashokje en mag je alle kleedjes zoveel aandoen als je wil. En dan kijken ze naar welk model je vooral gaat en brengen ze alle kleedjes in die stijl,maar je mag er nog andere kiezen ook hoor. Wanneer ik dan gekozen had,kregen we allemaal iets te drinken tijdens het opnemen van mijn maten. Mijn toekomstige schoonzus had een leuk suitekleedje gezien en zij mocht ook direct passen,zonder dat zij eigenlijk een afspraak had. Niks dan lof over deze winkel!
Veel plezier
|
|
Sarah
17-12-2011
|
26-10-2011 16:12:07
hey, mijn kleedje komt van prima donna in deerlijk. supertevreden van de service. zaterdag is mijn eersye pas :)
|
|
Dorine
|
26-10-2011 16:33:41
Zou toch nog ietsje vroeger bellen, je weet maar nooit. Natuurlijk als je een week verlof hebt kan je gemakkelijker in de week gaan en dat is ferm meegenomen. Ik heb zelf mijn feestkledij gehaald bij Linea Lin, supervriendelijke dame. Heb ondertussen gemerkt dat ze in een ander pand zit en meer merken verkoopt, dat kan alleen maar positief zijn. Meer openingsuren en binnenkort inspiratiedagen, zeker eens doen!!! Succes en geniet van het passen, zaaaaaaaaaalig :)
|
|
Delphine
21-4-2012
|
26-10-2011 17:49:06
Hey,
De eerste winkel waar ik naartoe ging was Bruidscouture Elena. Heel vriendelijke mensen en idd volgens het systeem dat Ann reeds uitlegde. Enige minpuntje aan deze winkel voor mij is dat ze niet groot zijn en dus niet zoveel keuze hebben. Omdat ik meer keuze wou en omdat ik het merk Pronovias supermooi vind, ben ik ook naar Pierre Yves in Aalst gegaan. Een wereld van verschil! Bij Pierre Yves hebben ze meer dan 800 jurken om uit te kiezen, de paskamer alleen was al groter dan Bruidscouture Elena... Ik vertelde hen dat ik Pronovias mooi vond en mocht met mn moeder de hele collectie bekijken en heb 8 jurken gepast. Mn droomjurk zat ertussen en de shopmanager nam zelf mijn maten op, zodat het zeker perfect zou gebeuren. Heel vriendelijke mensen, met veel geduld en veel kennis van hun vak! Ik kreeg er ook nog een kortingsbon van 100 euro als mijn wederhelft er ook zijn kostuum zou kopen.
|
|
tima
8-9-2012
|
26-10-2011 20:04:01
zeker niet te vroeg om te gaan kijken hoor ik ben ook op jurken jacht maar we hebben idd nog tijd ik zou nu al bellen zeker als je toh al de datums weet dat je wil gaan passen en als je iem meeneemt kun je miss ook eens polsen wanneer zij kunnen ik heb vorige week gebeld naar een winkel voor 4/11 en ze hadden maar 1 plaatsje vrij dat was om 15u30 dus je ziet als je dan pech hebt
|
|
benita
8-9-2012
|
26-10-2011 20:14:25
hoi Tima, ik zie dat je ook op de zelfde dag trouwt als mij amai, je moet blijkbaar al snel op voorhand bellen voor een afspraak, zal dan best niet te lang meer wachten dus. heb maar 3 dagen om te gaan kijken, ik werk in ploegen en de mama en schoonmama en zus ook, dus erg moeten puzzelen wanneer iedereen mee kan.
|
|
tima
8-9-2012
|
9-11-2011 0:21:56
ja 08/09 is een populaire datum blijkbaar
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|