Terug naar overzicht
Hey Delphine,ik heb hier ook een tijdje over getwijfeld. Ik ben bij de lingerie zaak geweest waar ik vaak ga, en daar hadden ze wel wat, maar andere dingen moesten besteld worden. In de Inno in Gent ben ik niet gaan kijken, maar een eenvoudige bandeau BH zal je daar zeker vinden. Het is te zien waar je naar op zoek bent. Als je mooie, romantische of sexy bruidslingerie zoekt, bv van Poirier, wordt het meteen al moeilijker. Uiteindelijk heb ik het gevraagd in de bruidswinkel waar ik mijn jurk gekocht heb (La Sposa in Roeselare), en toen bleken ze daar bijna alles van Poirier te hebben! Omdat ze zich niet willen opdringen, promoten ze dit blijkbaar niet echt. Maar ik vind dit wel ideaal, dan kan je meteen lingerie en jurk samen passen en weet je meteen of het gaat! Ik heb toen een bandeau BH van Poirier gekocht, voor een zeer redelijke prijs vond ik (50€) en het is de beste bandeau BH die ik ooit gehad heb (en zeker niet de duurste).Groetjes,Hanne
Oh, wauw. Op de website van Poirier ziet dat er zeer veelbelovend uit. Roeselare is wel wat ver (een uur rijden) om enkel naar lingerie te gaan kijken. Weet er toevallig iemand of dit ook ergens in Oost-Vlaanderen te vinden is?Alvast heel erg bedankt voor de tip, Hanne.Groetjes, Delphine
Ga misschien eens langs bij Potiau in de Langemunt, Gent ;-)
Dag Delphine, Ik ga mijn lingerie kopen in de winkel waar ik mijn trouwjurk heb gekozen.Ik denk dat dit het best is omdat je dan meteen ziet of het onder je jurk past.Mijn jurk komt van bij Mia Monta (Zottegem)Veel succes nog!GroetjesElien
Hey Ellen, Wij trouwen op dezelfde dag! Ik denk nu ook dat ik misschien best bij de winkel van mn kleed ga kijken voor lingerie (Pierre yves in Aalst), de dag van mn eerste pas. Hopelijk vind ik dan wel meteen mn goesting, want het moet dan meteen dienen voor de pas.