Terug naar overzicht
Ik heb mijn stemmetje uitgebracht...succes ermee :-)Groetjes
Dank je wel!!Willen jullie dit ook delen op jullie facebook pagina zodat er nog meer mensen kunnen stemmen?We kunne het echt gebruiken!!BEDANKT!!!!
Als voormalig bouwertje weet ik wat je meemaakt. Wij hebben het geluk dat we net nog genoeg centjes hadden voor de cruciale dingen, zodat we nu verhuisd zijn. Ik hoop dat jullie ook jullie trouwdag in jullie huisje mogen meemaken, dus ik heb met veel plezier voor jullie gestemd!Veel succes!Lieve groetjesChantal
Hey gitte,Gestemd...Veel succes.
voila gestemd
Geregeld
Ik heb ook gestemd.
zo heb voor u gestemd.succes
ALVAST ALLEMAAL HARTELIJK BEDANKT EN STA VOORLOPIG OP DE 2DE PLAATS!!! ALLEMAAL ALSTUBLIEFT BLIJVEN STEMMEN DAT WE HET ZEKER HALEN!!!BEDANKT NOGMAALS :-)
Ik heb ook net gestemd, spannend!
Via mail ook niet vergeten te valideren!! Dank je wel allemaal!!!
gestemd, hopelijk brengt het iets op :-) xx
gestemd, en link op facebook pagina gezet!
Dank je wel allemaal voor de hulp!!ben blij dat ik hier nog op wat begrip kan rekenen. Heb het ook op een bouwforum gezet waar ik actief ben maar daar kreeg ik alleen maar klachten: "je had je budget maar beter moeten berekenen" of "ge kunt er zo toch ook intrekken, hebben het zelf met minder moeten doen" enzo... En dat raakt me wel wat. Bedankt allemaal en als ik iets terug kan doen moet je het maar weten te zeggen!!!
Bij deze is mijn stem ook uitgebracht!Succes!