Terug naar overzicht
just married company nog niet zo'n goede ervaringen van gehoord.Ofterwel stond hun limo in panne en kwamen ze met een gewone wagen.En dan heb ik ook al gehoord van mensen die bij hun een limo hadden gehuurd voor hun jubileumfeest, en deze kwam maar niet opdagen, uiteindelijk kregen ze telefoon dat de limo in file stond en er die dag niet meer ging geraken. Ter compensatie mochten ze eens op een andere dag met de limo rondrijden. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Luc Pauwels ceremonie in Sint - Niklaas. En daar heb ik alleen nog maar positieve reacties over gehoord.groetjes
Hoi,Wij gaan de Sauer bus gebruiken op onze dag.Tot hier toe nog niets ondervonden van "slechte communicatie", afwachten tot de dag zelf zeker?Heel vriendelijke mensen.Groetjes
Wij zijn daar ook gaan kijken, maar de auto's blonken niet echt meer. Mijn man vond het ook 'ne louchen type'. ;-)Wij kozen voor Julien Vernimmen en dat was in orde. We hadden niet de afgesproken chauffeur, maar de man ter vervanging was ook zeer goed in zijn vak. De zoon (Wim denk ik) kan trouwens ook ceremoniemeester zijn. Ik geloof zelfs dat dit geen meerprijs betekent...Julien Vernimmen woont op de Noordlaan in Dendermonde. Zijn limo's staan in Grembergen.Groetjes!
Wij zijn daar ook geweest bij Just married company en hebben alleen maar positive dingen gezien.Heel vriendekijk ontvangen door marc Wij hebben vrienden die reeds vervoer van just married gehad hebben en deze waren zeer tevereden.groeten