Terug naar overzicht
Joepieeeeeeeeee!!Leuk gevoel é :-)!!Bij mij net hetzelfde - heel ander kleed dan ik in men hoofd had, zelfs een stijl waarvan ik had gezegd dat ik het nooit wou ;-)!!Geniet zeker nog wat na!! Onze eerste pas is nog ver weg (wij trouwen een weekje voor jullie) dus ik leef met je mee...:-)!groetjes!
Oh, wat zeg ik!! een DAG voor jullie :-)!! haha!
@ Sandra:Oh leuk. Een bruidje dat een dag voor mij trouwt! Kunnen we samen aftellen. Nu lijkt het nog zo lang :(
Wel, ik vind dat het soms toch vooruit gaat...Half augustus ben ik beginnen voorbereiden en intussen is het al bijna november :-).Ik denk dat zo de laatste maanden wel lang gaan duren...aftellen...aftellen :-)!Ik duim voor een zomers weekend é dan ;-) hebben we allebei geluk!!groetjes
zooooo leuk, hoop dat ik ook zo snel het juiste kleedje ga vinden.in november ga ik ook gaan passen, kan niet langer wachten we trouwen op de zelfde dag! dus aftellen maar
Hier ook een september-bruidje dat hoopt dat het een mooi zonnig weekend zal worden volgend jaar! Tis altijd zo leuk om te lezen dat de bruidjes hun jurkjes hebben gevonden... Hopelijk kan ik zondag hetzelfde zeggen :DNog veel plezier met de voorbereidingen!Alessia
Veel succes septemberbruidjes!!!
yey hier nog een september bruidje ik hoop op het wow kleedjes gevoel 4/11