Terug naar overzicht
Elsie,Hier ook totaal geen zenuwen! Dochtertje vannacht wel goed ziek geweest(overgeven heel de nacht) maar nu is ze weer springlevend! Straks de kostuums nog afhalen voor de suite en nog even naar de zaal. Daarna gaan we nog 2u ontspannen in de sauna.Het weer beloofd inderdaad super te zijn hé,ben wel blij want dan kunnen we toch nog buiten foto's nemen. Geniet ervan morgen! Wij zien het volledig zitten!Groetjes van een NO Stress bruidje...
Elsie en Gitte, geniet van jullie dag! Het weer zit mee, de stress blijft achterwege.. Dat kan gewoon niet anders dan een supermooie dag worden!
Lieve bruidjes Elsie en Gitte,Geniet super veel van jullie W-Day!!Het zal zeer zacht en zonnig zijn...ideaal gewoon!! (ik moet zelf zaterdag ook naar een trouwfeest en dan ook hetzelfde weertje)Ik kijk al uit naar jullie verslagje en foto's!!groetjes
Bruidjes van 28-10-2011,Geniet morgen van jullie dag... Het wordt prachtig weer, dat zit dus al mee.Groetjes Tine
Hey Elsie en Gitte. Jullie moment is bijna aangebroken. Geniet er van - ik blaas de zon vanuit Brugge richting jullie