Terug naar overzicht
Ik volg! Ik zit nog met dezelfde vraag! :-)grtjsA.
ik twijfel tussen gekleurde nietjes, een lintje met strik ( mijn trouwjurk heeft een strik) of zo van die gouden/ zilveren rekkertjes
hey,wij gaan als bloemversiering in de kerk crepe-papier bloemen nemen ( ik ga die zelf maken). Om ons misboekje te bundelen ga ik aan elk boekje met een strikje een klein crepe-papier bloemetje maken. al een paar uitgeprobeerd en het blijkt te houden...
Hey,Dat zal al een aantal toffe dingen. Heb hier ook al een aantal boekjes als vb .Het zijn er ook met een touwtje,de voorpagina in een iets dikker karton alsook de laatste,en een kalk papiertje met de begin letter van de namen.Ook wel fijn...Indien jullie tips hebben om ze ergens te laten drukken in de omgeving van aalst.Prijzen mogen ook altijd geformuleerd worden.Indien nog fijne ideetjes?let me know? En Severine kan je eventueel een fotootje bezorgen van jullie leuke idee?Groetjes
Hey heyIk wil zowiezo nietjes gaan gebruiken en dan mssn nog ene lintje. Zal eerst eens mijn voorblad op het juiste papier moeten zien en dan kan ik daar pas over beslissen.Mssn een ideetje. Op trouwartikelen.nl kan je lint bestellen met jullie naam en de datum op. Is mssn ook wel mooi.Met alleen lint denk ik dat het wat moeilijk bij elkaar gehouden word tijdens het bladeren.Groetjes.
Hey Romina,Bedankt voor de tip,inderdaad als je met een lintje wil werken moet het sowieso geniet worden.Succes verder...laat het resultaat maar horen.Groetjes
Hallo, Wij hebben heel eenvoudig een boekje gemaakt. Boekje geprint op A4 en dubbel gevouwen. Dan in het midden een lintje in de kleur van ons thema, rood dus. Ik heb het lintje wel goed strak aangespannen rond de bladzijden zodat alles toch mooi bij elkaar blijt zitten (nieten is eigenlijk niet nodig dan).GroetjesAnnelies
Hey Annelies,Bedankt voor de reactie,het is een goede tip.Ik ga er stilaan eens aan beginnen.Dan zien we het resultaat binnenkortMvg
In welk pc-programma zetten jullie het misboekje?
Hey Stefanie,Ik ben zover nog niet maar heb al dikwijls gehoord dat dit met Word wordt gedaan.Succes Groetjes
Hallo allemaal,Een misboekje heb ik in word gemaakt, gewoon een bladzijde in word is een bladzijde in het misboekje en de drukker kan hier zijn plan mee trekken. Best wel een veelvoud van vier (misboekjes zijn A5 dan komt het mooi uit) en zorgen voor twee lege pagina's achteraan en een wit tussenblad vooraan (voor de binnenkant van de kaft).Hoe je dat kan bundelen: er zijn vele manieren maar persoonlijk heb ik gewoon gekozen voor nietjes van de drukker. Doodgewone nietjes. ik moet de mijne nog allemaal laten drukken het is nu nog veel te vroeg maar ik ga op die dagen al zoveel aan mijn hoofd hebben dat ik me met zulke dingen niet ga bezig houden. Ik vermoed ook niet dat mensen echt kijken welke nietjes erin steken. Ik heb wel voor mooie afbeeldingen gezorgd in het boekje en op de kaft. De kleur van de kaft wordt ook donkerrood net als de uitnodigingen. Heel misschien moest ik de tijd nog hebben (als) dan zet ik nog een gouden hartje op elk boekje dat heb ik ôp de uitnodigingen ook zo (met een stempel)
Ik zou dit toch in Publisher proberen. Kan je onmiddellijk al het formaat van jouw boekje kiezen en heb je al een idee wat op welke pagina komt te staan.
Hallo Sanne en Hanne,Bedankt voor jullie ervaring en tips ....Veel succes met de verdere voor bereidingen.groetjes
Tip voor het misboekje: ik heb een tijdje geleden een bericht gepost met zeer bruikbare tips om het boekje in Word te maken. Dat van ons is klaar en wordt zo perfect geprint! :)Groetjes!
Dag Ils,Bedankt om het te laten weten,dit was zeer nuttig.Groetjes Virginie