Terug naar overzicht
Hey Katrien,Wij hebben 3 nederlandstalige nummers gekozen voor in de mis, namelijk :- 'Altijd heb ik je lief' van Clouseau- 'Ik hoor bij jou' van Wim Soutaer- 'Voor haar' van Gene ThomasAlvast nog véél succes!GroetjesEvie
De Roos van Ann Christy
Hmm.. ik heb De Roos al eens op een begrafenis gehoord..
Hallo,wij gebruiken: 'altijd heb ik je lief' van clouseau.Gr'tjes.
wij hebben voor onze trouw gekozen voor de volgende liedjes.Altijd heb ik je lief van clouseauIk hoor bij jou en allemaal van wim soutaer
Engel van mijn hart van Marco Borsato, heel mooi!Welke andere liedjes laat je nog spelen tijdens de mis? Want daar komen wij maar niet uit...
Hoi Kathy,ik denk dat je zowat alles kan spelen in de kerk, zolang de pastoor het ok vind. Ben eens naar een huwelijk geweest waar ze hardrock speelden, was best wel leuk.Wat ook mooi is, is het lidje "Words" van de Bee Gees, heel sereen, of "More than words" van Extreme....Groetjes
We spelen ook nog Beautiful Day van de Levelers, she van Elvis costello en Kiss me van six pence non the richerverder klassieke stukkengrtzK
Wij nemen:engel van mijn hart = borsatoAltijd heb ik je lief =clouseaublijf bij mij = paul de leeuwKiss me = six pencelief = paul de leeuwzij = borsatoik denk dat het dat is....