Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

idee voor bedanking ouders

12-7-2006 9:11:51
wij trouwen op 19 augustus 2006 en heb nog 1 probleem. graag had ik enkele voorbeelden van teksten om de ouders te bedanken, niet om ze letterlijk te gebruiken maar om een idee op te doen, wie kan mij helpen? bestaat er een of andere website daarover groetjes veronique

veronique
19-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 742

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik12-7-2006 10:51:12

misschien moet je eens naar www.gedichten.be gaan en eens kijken of je daar niet een mooi gedichtje vindt om ze te bedanken.

Het is maar een idee

Bianca
22-9-2006
 Meld misbruik13-7-2006 15:45:18

Ik weet niet of jullie in de kerk trouwen, maar anders kun je je ouders bedanken door een tekst in jullie huwelijksvieringsboekje te laten zetten (d.m.v. een gedicht.. daar is wel iets over te vinden)

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik14-7-2006 21:11:20

Een mooi idee is om de ouders aan het eind van de mis een kopie van hun bruidsboeket als bedankje te geven. Dit doet hun terugdenken aan hun eigen trouwdag.
Met behulp van een foto kan een goede bloemist het namaken.

Succes! Judith

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...