Terug naar overzicht
hoi LynnIk heb de mijne besteld via www.bruidsatelierolga.nl. Ik betaalde minder dan de helft dan in de bruidswinkel (met verzendkosten bij). Wel even een mailtje sturen want onderrokken staan niet op de website.Ik was heel tevreden van de service!groetjesJoyce
Hey hey Ik wist niet dat die toch zo 'duur' waren.Ik heb het geluk dat ik in de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht de onderrok er gratis bij krijg + een kousenband. Groetjes.
Hey, Een onderrok daar heb ik helemaal nog niet aangedacht...Ik heb ook eentje van ladybird gekocht...Kzal ook eens navraag doen groetjes Ellen
Hallo, ik heb via Ebay een onderrok besteld (met 2 hoepels in) voor welgeteld 16 euro. Ik ga niet zeggen dat die rok misschien echt kwalitatief hetzelfde is als de hoepelrok (1 hoepel) die ik in de bruidswinkel aanhad om te passen. Maar dit ziet niemand, het zit onder je kleed. Een hoepelrok in deze winkel kopen zou me 109 euro gekost hebben, daarmee was mijn beslissing snel gemaakt. Zoals Lynn had ik hetzelfde gevoel over al deze kleine bedragen.En wanneer het zou blijken dat mijn hoepelrok van 16 euro misschien toch niet zo goed is, kan ik nog altijd een betere kopen via de winkel.Zelf heb ik ook een Ladybird gekozen.@ Ellen: Ik denk dat als je in de winkel geen onderrok hebt moeten aandoen om te passen, het misschien voor jouw kleed niet nodig is? Of als daar toen niet over gesproken is.Voor de geïnteresseerden: http://stores.benl.ebay.be/Flora-Wedding/Ladys-Petticoats-/_i.html?_fsub=12754539&_sid=205165853&_trksid=p4634.c0.m322 groetjes,Stephanie
Lynn,kan je deze niet huren bij Farah Love in Zwijndrecht. Dat is een winkel waar je ook bruidsjurken kan huren. http://www.farahlove.be gr,Nancy
Hey hey, @stefanie: ik heb eens gebeld naar de winkel gisterenavond. Ze zei dat ze dat normaal voorsteld bij de eerste pasbeurt dus ik zal zien in februari...groetjes! Best dat jullie dit onderwerp even aanhaalden
Hey Ladies, ik heb eigenlijk een onderrok die ik gerust kan doorverkopen. originele prijs was denk ik € 75 (moet ik even opzoeken) en komt van bij de bruidswinkel. Geïnteresseerden kunnen me altijd mailen op melodielateur@hotmail.com. Ik heb ook nog ivoorkleurige trouwschoenen maat 38 in de aanbieding :-). Eénmalig gedragen. Originele prijs € 163. groetjes, Melodie
hallo!ik heb ook nog een hoepelrok te koop liggen! met 1 hoepel, nieuwprijs: 65 euro, maar weg voor 40 euro, grtjs nog 30 witte minibloempotjes ook te koop!