Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onderrok

27-10-2011 16:20:04
Hey lieve bruidjes,
Jawel, ik heb ook mijn droomkleed gevonden. Het is een LadyBird geworden bij Couture Jetty in Beveren.
De onderrok die ik aanhad bij het passen blijkt 80€ te kosten. Dit is op zich geen onoverkomelijk bedrag. Ik denk dat jullie allemaal wel begrijpen dat al die kleine bedragen op de duur leiden tot één heel groot bedrag.
Nu is mijn vraag of iemand van jullie een onderrok van de hand wil doen voor een iets lager bedrag.
Ik wacht vol spanning op jullie reacties!
Groetjes,
Lynn

Lynn
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1412

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik27-10-2011 16:57:15

hoi Lynn

Ik heb de mijne besteld via www.bruidsatelierolga.nl. Ik betaalde minder dan de helft dan in de bruidswinkel (met verzendkosten bij). Wel even een mailtje sturen want onderrokken staan niet op de website.

Ik was heel tevreden van de service!

groetjes
Joyce

romina
6-7-2012
 Meld misbruik27-10-2011 17:32:43

Hey hey

Ik wist niet dat die toch zo 'duur' waren.
Ik heb het geluk dat ik in de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht de onderrok er gratis bij krijg + een kousenband.

Groetjes.

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik27-10-2011 17:40:24

Hey,

Een onderrok daar heb ik helemaal nog niet aangedacht...
Ik heb ook eentje van ladybird gekocht...
Kzal ook eens navraag doen

groetjes

Ellen

Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik28-10-2011 8:18:32

Hallo,
ik heb via Ebay een onderrok besteld (met 2 hoepels in) voor welgeteld 16 euro. Ik ga niet zeggen dat die rok misschien echt kwalitatief hetzelfde is als de hoepelrok (1 hoepel) die ik in de bruidswinkel aanhad om te passen. Maar dit ziet niemand, het zit onder je kleed. Een hoepelrok in deze winkel kopen zou me 109 euro gekost hebben, daarmee was mijn beslissing snel gemaakt. Zoals Lynn had ik hetzelfde gevoel over al deze kleine bedragen.
En wanneer het zou blijken dat mijn hoepelrok van 16 euro misschien toch niet zo goed is, kan ik nog altijd een betere kopen via de winkel.

Zelf heb ik ook een Ladybird gekozen.
@ Ellen: Ik denk dat als je in de winkel geen onderrok hebt moeten aandoen om te passen, het misschien voor jouw kleed niet nodig is? Of als daar toen niet over gesproken is.

Voor de geïnteresseerden: http://stores.benl.ebay.be/Flora-Wedding/Ladys-Petticoats-/_i.html?_fsub=12754539&_sid=205165853&_trksid=p4634.c0.m322

groetjes,
Stephanie

Nancy
17-12-2011
 Meld misbruik28-10-2011 9:01:22

Lynn,

kan je deze niet huren bij Farah Love in Zwijndrecht. Dat is een winkel waar je ook bruidsjurken kan huren.
http://www.farahlove.be

gr,
Nancy

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik28-10-2011 12:35:11

Hey hey,

@stefanie: ik heb eens gebeld naar de winkel gisterenavond. Ze zei dat ze dat normaal voorsteld bij de eerste pasbeurt dus ik zal zien in februari...
groetjes!
Best dat jullie dit onderwerp even aanhaalden

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik28-10-2011 13:22:22

Hey Ladies,

ik heb eigenlijk een onderrok die ik gerust kan doorverkopen. originele prijs was denk ik € 75 (moet ik even opzoeken) en komt van bij de bruidswinkel. Geïnteresseerden  kunnen me altijd mailen op melodielateur@hotmail.com. Ik heb ook nog ivoorkleurige trouwschoenen maat 38 in de aanbieding :-). Eénmalig gedragen. Originele prijs € 163.

groetjes,
Melodie

ann
27-8-2011
 Meld misbruik31-10-2011 17:22:57

hallo!

ik heb ook nog een hoepelrok te koop liggen!
met 1 hoepel, nieuwprijs: 65 euro, maar weg voor 40 euro,

grtjs

nog 30 witte minibloempotjes ook te koop!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info