Terug naar overzicht
Wij hebben ze gehaald in het ballonnenhuis in Oostende. Super versierd en niet zo duur! Groetjes Hanne
Ik heb vandaag witte balonnen in hartvorm gekocht voor 1,29 € (8 stuks), wel in een winkel in Nederland (Xenos). Geen geld als je het mij vraagt, nu nog een mooi wit lintje eraan en we zijn content!
Ik heb onze witte en rode hartballonnen in de AVA gekocht samen met zo een heliumtank,de rest van de heliumtank zullen we nog gebruiken bij verjaardag van dochterlief :-)
heb je er een idee van hoeveel zo'n heliumtank ongeveer kost?
Oh ! dit volg ik op. We hadden het er net over gisteren.Ik zou ook graag wat bloemetjes (niets overdreven - het is ook een kleine kappel) en balonnen, maar vroeg me af waar we zo'n heliumtank konden vinden.Dringend eens op bezoek bij AVA gaan als ik het zo allemaal lees op het forum.
wij hebben heliumtank met ballonen gekocht bij ava
als je tips wil ik ben van dezelfde streek je mailt maar je mailadres door !!
Heb de tank genomen voor zo een 50tal ballonnen en een iets minder dan 60 euro bedtaalt de preciese prijs weet ik niet meer
hallo Stefanie, wij hebben ook witte tule gebruikt voor de versiering. Hebben er nog op overschot dus als jullie interesse hebben laat gerust iets weten. We zouden er nog graag 1€/meter voor hebben. Groetjes.
hey, heb je intussen al balonnen gevonden?ik ben gisteren gaan bestellen.echt super gewoon!was echt kei goedkoop, ni normaal!!het is een winkeltje (dat pas volgende week open gaat)in as, en ja, die is kei leuk en kei goedkoop.de naam is fantasy balloondecorationze hebben nog maar een beginnende sitehttp://fantasyballoondecoration.webs.com/ wij hebben voor 4 grote balonnen (om aan de deur te zetten 62euro betaald :)groetjes