Terug naar overzicht
Hey Kirsten,ik heb mijn jurk besteld bij Linx in Leuven.. Maar kan je met je vraag nog niet meteen helpen.Ben wel eens benieuwd naar de reacties van andere bruidjes... In welke winkel heb je je jurk gekocht?GroetjesTabita
Mocht uw jurk uit zijde zijn, dan zou je het prijsverschil wel gemerkt hebben. Denk ik toch. Polyester klinkt inderdaad niet zo duur, gewoon even googlen en je zal wel merken dat polyester in heel wat kledij verwerkt is, vooral heel veel bruidskledij en waarschijnlijk hebben ze in de winkel gezegd "zijde". Helaas ze hadden beter de juiste benaming gegeven en deze klopt ook helemaal "taftzijde" !!!! Klinkt toch al beter hé?! Eigenlijk stom dat op het etiket niet staat taftzijde. Wees gerust je jurk is daarom niet plots veel minder waard en ben zeker dat je zal geschitterd hebben.Groetjes van een mama die ook polyester ontdekte bij de jurk van haar dochter (Rembo)
Ik ga half november mijn Linea-jurk passen, ik ga er zeker op letten!Maar ik volg Dorien hierin: hopelijk (!) merk je aan de prijs of het echte zijde is of niet, ik denk dat er heel wat bruidjes dit niet zeker weten en al de gasten op je feest nog minder :) Zolang je jezelf maar mooi vond is toch alles wat telt, niet?Groetjes
als dit effectief zo is, is het dikke afzetterij, want we zijn gaan kijken voor zo een jurk, en je gaat daar niet buiten onder de 2500 euro (bij ons x 2 want zijn 2 vrouwen)of je het kan zien of dit echte zijde is?geen idee want ken er niets van, maar ze kunnen in het labeltje zetten wat ze willen e...groetjes
Dag Kirsten,Mijn kleed komt van Linea Raffaelli in Brugge. Toen ik het kocht werd mij verteld dat het wilde zijde was. Ben nu, na je berichtje, even op het etiket gaan kijken en er staat effectief 100 % zijde op.Groetjes,Katrien