TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
30-6-2012
|
28-10-2011 19:29:25
Hey Sophie
Ik ben gisteren ook bij Koonings langsgeweest, en had ook Romy als verkoopster. Ze waren er inderdaad zeer vriendelijk, maar uiteindelijk heb ik toch mijn jurk in mijn eerste winkel gekocht, daar had ik een beter gevoel bij!
Dat gevoel is inderdaad echt super he! Zelfs een dag later krijg ik weer kriebels als ik aan gisteren terugdenk :-) Met pijn in het hart liet ik de jurk die ik gepast had achter, maaaaaaaar ik heb ook heel veel foto's, dus kan ik stiekem nog eens terugkijken, en nog eens wegdromen naar DE dag! :-)
Geniet er nog van!
Groetjes Melissa
|
|
Vicky
30-6-2012
|
28-10-2011 19:59:08
OOOOh spannend om te lezen! Ik mag maandag eerste keer gaan passen! Ik ga in Hasselt in de Linx! Ben benieuwd of ik het ook zo spannend ga vinden! Ik kijk er enorm naar uit!!!
Groetjes!
|
|
stefanie
30-6-2012
|
29-10-2011 9:26:55
Ik kan mij zooooo voorstellen hoe je je voelt! Ik mag volgende week vrijdag gaan passen bij Elena in Deinze en deze zondag is het van die winkel modeshow. Ik vind het ook spannend (op z'n minst) :). Heel raar maar waar ik het meeste bang voor ben, is dat ik met geen enkel kleed ga staan... Dat mijn buikje echt gaat opvallen, dat mijn armen te dik gaan tonen (iets typisch vrouwelijk mss?), ... Ik weet ook nog niet echt wat ik wil. De meeste vrouwen weten wel lang of kort, bustier of halter, sleep of geen sleep. Het enige dat ik weet is dat ik iets vrij simpel wil met een zeer groot was-effect, een sleepje mag (maar niet zo'n hele lange), kort zou ook mogen moest ik daar goed mee staan en het moet wit of gebroken wit zijn :).
|
|
stefanie
30-6-2012
|
29-10-2011 9:27:22
Waw-effect dus ;)
|
|
Veronique
16-6-2012
|
29-10-2011 11:20:07
dag genieten he bruidjes in spe :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|