Terug naar overzicht
kdenk wel dat je juist zit hoor sommigen die een wat mlangere dienst hebben int gemeentehuis mogen nog een liedje tijdens de dienst =3 wij doen intrede lied zaal ( beautiful day u2 of marry you glee)muziek taart : tim berg =bromanceliedje boeket weggooien (als je dit doet natuurlijk) ws single ladies of independent beyonceliedje voor de kouseband ; zal iets ludieks zijn nog op zoek openingsdans : nog niet aan uit ik zou graag a moment like this kelly clarcksondansouders ik met papa en foto's op achtergrond op dochters marco2de dans me ventje met zijn mama i wnat to hold your hand glee versie als ik zelf ga zingen anders de beatles versiesommige mensen hebben ook vastgesteld liedje om bij 1 van de speech of bij afgeving bloemen af te spelen vb aan de ouders met dan op de achtergrond bedankt lieve ouders vader abraham
Ja, je hebt zowat alle momenten opgesomd Elke. Overleg dit ook eens met je dj, hij kan je alvast wel enkele mogelijke nummers voorstellen.grtz www.discovideo.be
Hallo,mochten jullie nog live muziek zoeken voor de viering...contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.comgroetjes,Sanderijn
Neem misschien ook eens een kijkje op www.smashdance.be. Deze band luistert vaak avondfeesten op (openingsdans, etc.). Je vindt alle contactinfo op de site.Hartelijke groeten,Tom