Terug naar overzicht
Hello Nicky!Amai, jij bent er vroeg bij seg... :-)Heb je ms haar contactgegevens ofzo? Kan je deze doorsturen naar championneke@hotmail.com aub? THX! xx
hallo Nicky!Graag had ik ook haar contactgegevens gehad! Zijn namelijk ook op zoek naar iets unieks. Zeker niet de uitnodigingen dat we in die inkijkboeken vinden hoor. Willen eerder een "trouwflyer",doordat we ook een wedding party geven,vinden we zoiets er goed bij passen,maar dit vind je dus niet in de gekende inkijkboeken. Je mag de gegevens anders doorsturen naar algemeen.schrijnwerk.claeys.stefaan@pandora.be. xxx
Ik zal haar eens vragen of ik haar gegevens mag doorgeven!
Hey Nicky,Als je haar gegevens mag doorgeven mag je ze naar mij ook even mailen als je wil.kelly.goris@gmail.commerciekes
En ook naar mij... ALs het ook mag eveneens het voorbeeld heb ik meteen ook een idee van in welke genre het is. loeke_69@hotmail.comThx
ik vraag niet zozeer haar gegevens, maar waar je haar gevonden hebt? :)
Hey Nicky,Aangezien de grafisch ontwerper die wij gevraagd hebben, waarschijnlijk geen tijd heeft, ben ik ook nog naarstig op zoek naar iemand die ons wel verder kan/wil helpen. Ook ik zou dus héél graag de gegevens van jouw ontwerpster ontvangen :) Alvast bedankt !
Misschien handig als ik ook even mijn e-mailadres geef :)veerle_thoonen@telenet.be
Gegevens van Suzan Teirlinck: - E-mail: suzan.teirlinck@gmail.com- Website: www.suzanteirlinck.be Doe ze de groetjes van mij ;-)