Terug naar overzicht
Hey Tina, vielen de prijzen mee? Worden ze berekend op de goudprijs van het moment? Wij willen rond de kerstperiode eens gaan zien maar we hebben gehoord dat de goudkoers zo hoog staat... Groetjes!
Heyhey,Super dat je jullie ringen zo snel gevonden hebt.Wij hebben een afspraak bnn 2 weekjes,ben wel benieuwd. Ook vooral naar de prijzen enzo.
De prijzen vallen héél goed mee! Ons paar ringen kwam op een 1300€, een korting van 20% deed de prijs zakken naar +/- 1000€ en we hadden nog oud goud mee (wat nu inderdaad hoog staat!!) die ons nog eens een vermindering gaf van een 400€! :-)nieuwe creatie naar persoonlijke wens, gravures, ringkussentje en garantie inbegrepen! :-)
Bij ons is het de bedoeling om met een budget van 500 euro toch 2 mooie ringen te kunnen kiezen. Voor mij eentje van witgoud met een steentje erin en voor mijn verloofde een gewoon zilveren of titanium ring. Ze hebben me via mail verzekert dat dit zou moeten lukken,dus ben benieuwd. Ik neem ook wel wat oud goud mee dus mocht het wat boven ons budget gaan,dan compenseert dat het wel.