Nu Online
Momenteel zijn er 553 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Opsteekkapsel en lange oorbellen?

29-10-2011 15:18:18
Dag bruidjes allemaal, ik vond op de site van Nordstrom een armband en oorbellen die echt perfect bij mijn haarjuweel gaan. Nu zijn de oorbellen 8,3cm lang. Ik hou wel van lange oorbellen en ben van plan geen ketting te dragen, maar ik vraag me af of die oorbellen toch niet te lang zouden zijn bij (nonchalant/iets losser) opgestoken haar. Wat denken jullie? Zijn er onder jullie die lange oorbellen (hebben ge)dragen bij een opsteekkapsel? Mocht je een foto hebben dan mag je me even PBen. Bedankt!

Lilabluestar
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1072

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik29-10-2011 16:10:21

geen idee of het zou gaan maar anders kan je niet naar een hm of andere goedkope juwelen winkel gaan en iets zoeken dat er op trekt en ook zo lang is en even proberen? Zo zou ik het toch doen.

ik heb vroeger wel lange oorbellen gehad en dat is wel het mooiste bij opgestoken haar maar geen idee of het ook gaat bij los opgestoken haar. Maar de bijna waren gewoon 1 lange sliert.

kim
7-7-2012
 Meld misbruik29-10-2011 16:11:40

Dit gaat perfect hoor !
Zeker als je niet van plan bent om een ketting te dragen.

Probeer dit eens uit en trek er een foto van.
Dan weet je direct of je dit zelf mooi vind of niet...
En post hem hier eventueel voor reacties van andere bruidjes :-)

Léonore
4-2-2012
 Meld misbruik29-10-2011 18:58:24

Hallo !

Alles hangt af van de vorm van je gezicht. Niet alle 'types' staan met lange oorbellen en opgestoken haar.

Als je je haar opsteekt kunnen lange oorbellen bij een niet al te strak kapsel, maar als je het heel strak houdt (wat je niet van plan bent) valt dat vaak tegen.

Dit zijn mijn ervaringen he :)

Léonore

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik29-10-2011 19:08:43

Hoi!

Ik ben ook echt fan van lange oorringen bij opgestoken haar, dan komen ze ook pas echt goed tot hun recht. En idd zoals je zelf al zegt is het dan het beste om geen ketting te dragen.

Mijn haar is meestal los, maar als ik het opsteek draag ik altijd opvallende leuke oorringen. Dus ik zou zéker zeggen, doen!

Groetjes

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik29-10-2011 21:41:53

Indien je geen halterjurk hebt, zou ik er voor gaan.
Bij een halterjurk (of met brede bandjes) moet je zien of het dan niet te druk wordt.

Zelf zal ik ook heel lange oorbellen dragen en mijn schouderlang haar zal losjes achteruit gekamd/vastgezet worden, dus ook niet volledig opgestoken.
Een leuke brede armband die bij de oorbellen past, maakt het dan af :)
Maar dit natuurlijk wel als de jurk redelijk eenvoudig is, anders wordt het veel te druk :)

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik31-10-2011 8:58:48

Het hangt inderdaad ook van je jurk af.
M'n vriendin had bij haar eerste pas oorbelletjes bij in de sfeer van wat ze wou dragen op haar trouw. Het ging totaal niet. Het waren hangertjes (ni eens echt lange), maar ze had een opstaande kraag. Dus ze moest echt stekertjes hebben.
Ik zou dus ook eens zien of je geen goedkope oorbellen vindt die er wat op trekken, en ze bij je eerste pas ook echt aandoen.
Als het oorbellen zijn die je nadien ook sowieso zou dragen, zou ik ze gewoon kopen en bij je eerste pas proberen. Dan is het geen verloren geld, hé.

Ik heb zelf nogal wat versiering op de bovenste helft van m'n jurk. Ik ga geen ketting aandoen, en enkel stekertjes indoen.

Groetjes
Katrien

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik31-10-2011 14:59:53

Hey!

Ik draag zelden lange oorbellen als mijn haar opgestoken is, maar voor ons huwelijk heb ik toch voor oorbellen van 5-6 cm lang gekozen en het was, al zeg ik het zelf, zeer mooi! Op zo'n dag mag het wat meer zijn é! Zoals hierboven al gezegd, het hangt af van je jurk. Ik heb geen ketting gedragen, omdat ik een halterjurk met veel pareltjes en steentjes rond de nek had, maar ik heb toch gekozen voor lange oorbellen. Voor het overige was mijn kleed eenvoudig, dus het paste wel! Ik had het geluk dat ik van de winkel waar ik mijn oorbellen heb gekocht, enkele juwelen (oorbellen, armbanden, eventueel tiara) mocht meenemen wanneer ik mijn kleed ging passen. Zo kon ik zien of ze pasten! Zeer handig!

Succes nog met de voorbereidingen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...