Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De kaarskensprocessie Lummen

29-10-2011 20:49:21
Hoi medebruidjes en gommen

Ik ben vandaag samen met m'n verloofde gaan kijken voor onze huwelijkskaars bij De Kaarskensprocessie in Lummen en het was een echte meevaller!! Hun nieuwe zaak is echt mooi! Alles staat heel mooi en overzichtelijk uitgesteld op de rekken. Je hebt een "kamer" per categorie... Je hebt er één met decoratieartikelen, één met trouwartikelen, één met geboorteartikelen en dan nog hun Leonidasafdeling.

Naast onze kaars hebben we er ook onze bedankjes besteld (onverwacht). We zagen ze staan en waren direct verkocht. Het zijn mini flesjes champagne geworden met een eigen etiket en een mooi strikje rond de hals van de fles. We voorzien er zo één per koppel. De etiketjes in de winkel waren in het oranje maar die kunnen dus ook volledig gepersonaliseerd worden naar ons lime groen thema.

Ik wou graag even met jullie mijn ervaring met de winkel en m'n vreugde delen want we kunnen weer een item aanvinken dat al gedaan is op ons to do lijstje!! :-) We hebben vandaag ook een proedruk ontvangen van onze uitnodiging, kaft misboekje en menu en ook dat is dik in orde :-)

Groetjes van een gelukkig bruidje in spé.

Katrien

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1600

Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik29-10-2011 22:13:48

Katrien, kan je me zeggen wat de prijs is van die flesjes champagne? Wij zouden ook zoiets willen!

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik29-10-2011 23:21:26

5 euro per flesje alles in (gevuld flesje, gepersonaliseerd etiket en strikje rond de hals). Ik vond dat goed meevallen :-)

Silke
5-5-2012
 Meld misbruik30-10-2011 11:08:02

Zijn er gisteren ook langs geweest. Is inderdaad een zeer mooie winkel geworden.
Hebben er onze uitnodigingen besteld (dus nu proef afwachten). En gaan er waarschijnlijk ook kijken voor onze huwelijkskaars en bedankjes.

Lindsey
12-5-2012
 Meld misbruik30-10-2011 18:18:04

Hey,

inderdaag een supermooie winkel.
Wij hebben er ook onze huwelijkskaars en bedankjes besteld.

Groetjes

patricia
10-3-2012
 Meld misbruik30-10-2011 19:24:00

Hebben die zien staan op een huwelijksbeurs in Genk en waren direct verkocht aan de bedankjes.
Het was zo een draaikubus met haakjes aan en daar kon je snoepzakjes op hangen (net zoals je in een bloemenwinkel moet kiezen voor een kaartje voor aan de bloemen met bedankt ofzo) vond dit wel origineel, want wie eet er nu geen snoepjes!
en aan de bovenkant kon je dan iets schrijven.
bedankt dat jullie erbij waren, onze namen en de datum.
was echt een leuk idee!

misschien morgen bestellen...
en was nog vrij goedkoop ook!

voor bruidssuiker zijn we niet zo.

suikerbonen dienen voor geboortes! :)

groetjes

Lies

Meld misbruik1-11-2011 10:37:20

Das idd een heel leuke winkel en erg vriendelijk.

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik3-11-2011 9:14:23

Wij zijn er maandag langs geweest en ook wij gaan bruidskaars/uitnodigingen en bedankjes daar bestellen (denken we toch). Heel vriendelijke mensen en super mooie winkel (ook owv prachtige pand).

patricia
10-3-2012
 Meld misbruik3-11-2011 22:53:50

wij zijn eergisteren onze bedankjes gaan bestellen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...