Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iets anders dan dansen tijdens het dansfeest?

29-10-2011 23:04:31
Doen jullie andere dingen buiten dansen tijdens het dansgedeelte?
Ik kreeg daarstraks de vraag en het was blijkbaar raar dat ik niks voorzien had?
Groetjes

Carmen
12-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 771

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik30-10-2011 7:33:18

wij doen ons desserten buffet tijdens het dansfeest. WIj hadden eerst klein snack buffet voorzien maar het leek leuker om het desserten buffet te doen.

Ik moet zeggen laatste trouw dat ik was, was ik dankbaar dat er snachts wat eten was, spijtig dat het een soepbuffet was

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-10-2011 9:25:37

Ehm wat moet je dan wel anders doen dan dansen? :-p

Wat het eten betreft gaan wij wel zorgen dat het dessertbuffet blijft staan en dat er sandwiches zijn :-). Weet niet of je dat bedoelt?

Groetjes!

Evelien

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik30-10-2011 10:20:13

Gho, ik heb wel al eens gezien dat ze een klein toneelstukje hadden gespeeld, maar dat was dan door familie en vrienden opgezet... Of een kleine diavoorstelling met allemaal foto's van jullie! Je trouwboeketje weggooien is ook even iets anders dan dansen... Groetjes

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik30-10-2011 11:28:11

Ja wij hebben ook nog zoete versnaperingen :) Ik bedoelde eerder dingen zoals hiervoor gezegd, een toneelstukje ofzo?

tima
8-9-2012
 Meld misbruik30-10-2011 12:08:56

ooit eens een goochelaar (mij wat verjaardagsfeestje achtig maar we hebben toch gelachen )op een trouw feest had maar dat was meer entertainment voor tussen de gerechten als je tijdens het dansen het onderbreekt is het miss nog moeilijker om iedereen terug op de dansvloer te krijgen wat ik ook al mee gemaakt hebt en dat was echt wel gieren (kmoet wel zeggen was wat later op de avond op een trouwfuif) de stoelendans man man 1ste wast zo van ja ja maar hoe minder stoelen hoe intenser de mensen toch meespeelde hoor der is zelfs 1ne naast een stoel beland ze gingen voor de overwinning ne fles champagne (idd nog mee drank ) wij doen niets ik heb al mijn kouseband , boeket dat ik weg doe , de speechen van papa en getuige , mijn collega's steken ook altijd iets uit dus ja tmag geen circus worden ook é

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-10-2011 12:58:45

Bij ons vooral party party zene...
Dessertenbuffet zal nog voor de openingsdans zijn...en nadien enkel nog de beentjes los zwieren :-)! Maar dat is ieders eigen keuze natuurlijk...

succes nog voorbereiden!!

groetjes

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik30-10-2011 13:20:18

Ok, dan ben ik toch niet de enige dat zelfs niks aparts voorziet ...

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-10-2011 13:44:10

Ik zou echt niets aparts voorzien voor tijdens het dansen hoor.... Onze zaal heeft zelf gezegd om alle acts voor het dessertbuffet te doen omdat anders het dansen doorbroken is en het zeer moeilijk is om nog mensen op de dansvloer te krijgen en ook onze DJ weigert resoluut om tijdens het dansen nog acts toe te laten :-).

Groetjes!

PartyDelight

Meld misbruik30-10-2011 16:00:12

Hallo Carmen,
Ik sluit me als dj volleddig aan bij Evelien hierboven.
Voor een dj is het als doodgaan om (meermaals) onderbroken te worden door 1 of andere act of speech. Doe dit allemaale voor de dj begint! ! !
mvg
partydelight@skynet.be

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik30-10-2011 19:26:02

Ook hier heeft de DJ gevraagd om eventuele 'acts' te laten doorgaan voor hij aan zijn set begint, om dezelfde reden als Evelien hierboven aanhaalt. Wij zouden het super vinden als mensen iets voor ons in elkaar steken, maar dan inderdaad graag vóór het dansen zodat het "sfeerwerk" van de DJ niet voor niks is en dat die mens helemaal opnieuw moet beginnen.

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...