Terug naar overzicht
wij trouwen pas volgend jaar september maar gaan zo goed als zeker ook naar Cuba omdat mijn ventje daar tien jaar geleden is geweest en nog wel es terug wou.liefs
Hallo,Wij huwen op vrijdag 22.12.2006 en vertrekken 23.12.2006 's middag al op huwelijksreis, zodat we kersavond in Mauritius kunnen vieren.Wij gaan dus 14 dagen genieten in Mauritius!Groetjes,Karen22.12.2006
Wij gaan in Januari naar Thailand!GroetjesChristine9.12.2006
Wij gaan in september naar Kenia: een week safari en een week strandvakantie.Heidi09-09-06
Wij gaan drie weken rondreizen met privégids en privéchauffeur in Indonesïe. Eerst Singapore, dan Java, Lombok, Bali en we eindigen met 5 dagen strandvakantie.groetjes,Phyllis28/07/06
Hallo,Wij vertrekken de dag na ons huwelijk naar Portugal. Nog nooit geweest, dus hopelijk valt het mee.Dit jaar is het geen al te verre reis: vorig jaar zijn we 5 weken gaan rondtrekken in Cuba, dus geen dure resorts gedaan, maar altijd bij de mensen thuis gelogeerd.De reis is wel meegevallen, in het begin wel serieus cultuurshock, maar ale... Dat zal je niet hebben (of minder) als je in hotels verblijft waarschijnlijk.Inge, waar je misschien naartoe kan gaan is Trinidad (daar heeft mijn ventje mij ten huwelijk gevraagd:):)), heel mooi en kleurrijk stadje.Verder is Baracoa ook heel mooi, vooral op zoek gaan naar Boca de Miel. En dan nog: Vinales...Neem ook is een kijkje op www.cubaforum.nl --> Veel info!Als je nog vragen of tips nodig hebt, laat het gerust weten.Groetjes,Cindy
Wij trouwen 16/09 en 18/09 vertrekken wij naar Thailand voor 18 dagen. Eerst gaan we rondtrekken en daarna nog een paar dagen uitrusten en puur genieten....Veel geluk,Karen D
HeyWij trouwen 09/09/06 en vertrekken maandag 11/09/06 op reis naar Malaysie. Eerst 2 dagen Kuala Lumpur, en dan verder naar Borneo waar we een rondreis doen van 10 dagen met privéchauffeur en privégids. Nadien nog een weekje in een mooi hotel in Kuta Kina Balu (ook in Borneo)GroetjesVicky09.09.06