Terug naar overzicht
Hoi Hanne,Leuke datum heb je daar en proficiat met je trouwjurk! 't was blijkbaar voor velen een weekend met de zoektocht naar dé jurk!Veel plezier nogGroetjes Niki
Hoi hanne,Tof dat je trouwjurk al hebt gevonden.Ik moet nog beginnen met zoeken naar de juiste jurk.Maar nu heb ik al zoveel goeds gehoord over Koonings dat ik er ook maar eens een afspraak ga maken voor mijn jurk te zoeken.30 juni is precies een datum die in trek is !groetjes
Super! Het is altijd zo leuk om die berichtjes te lezen als de bruidjes hun jurk hebben gevonden... Over 3 uurtjes ben ik aan de beurt! Hopelijk kan ik dan ook al zeggen dat ik mijn jurk heb!! Groetjes Alessia
Tof!!! Gefeliciteerd met je jurk :-))
Ook ik heb vrijdag mijn jurk bij Koonings gevonden!Idd niks anders dan lof over hen!
hello, leuk te lezen dat je jouw jurk gevonden hebt. Hier ook een bruidje in spé die haar droomjurk bij Koonings gevonden heeft.Heb je ook jouw accessoires, lingerie en schoenen daar gekocht?groetjes
Is de bedoeling Tiziana. Maar dat bekijk ik pas in februari bij de volgende pasbeurt
Ah ok! ik twijfel nog... veel succes ermee!
Oh leuk om te lezen allemaal want ik ga morgen naar Koonings :-) Hopelijk valt het mee want heb hier ook al minder goede reacties gehoord (niet vriendelijk, lang wachten). Ik ben naar de modeshow geweest en de nummertjes opgeschreven die ik mooi vond dus hoop echt mijn droomjurk te vinden. Keuze is zo uitgebreid en moeilijk vind ik zelf.Spannend! Ik laat jullie morgen iets weten.