Terug naar overzicht
heyFécamp in Normandië is wel heel leuk! In de buurt: Etretat, Le Havre, Honfleur,... Allemaal leuke plaatsjes, waar je zalig kan wandelen, lekker kan eten... En niet zo ver, dus makkelijk met de auto te bereiken!groetjesJoyce
Barcelona, Parijs, Napels,...?
Voor dat budget kun je bijna overal in Europa terecht. Al eens aan Portugal gedacht? Heel mooi, veelzijdig en goedkoop vakantieland.Of wat dacht je van Marokko?
Ik zou gewoon afwachten en een last minute nemen.Als jullie buiten de schoolvakanties kunnen gaan, vind je vaak all-incl reizen tegen 400-500€ pp. :)Want een citytrip komt vaker duurder uit dan je eerst dacht (inkomprijzen, metro, eten,....)
Hey,Persoonlijk vind ik Sevilla ook wel een schone bestemming voor een huwelijksreis....en Portugal is inderdaad ook heel mooi en goedkoop, zeker als je de iets minder toeristische plaatsen bezoekt. Je kan er vaak heel goedkoop eten.
Heyhey,Binnen Europa moet dit zeker lukken, ik zou zeker de lastminutes afwachten!Groetjes!
heyhoelang wil je gaan dan gewoon een weekje of is een paar dagen ook goed?disneyland parijs is ook heel mooi en parijs is de stad van de liefde ds romantiek genoeg. en als je een mooie hotel boek zit er vaak ook een meertje ofzow bij en vaak in frankrijk wel mooi weer. groetjes
Ik dacht ook Barcelona of Parijs. Zeker Parijs is leuk en haalbaar met het budget, zelfs met een aantal bezoeken.