Terug naar overzicht
Ey Vicky! Ik ben gisteren de eerste keer op 'jacht' geweest en had direct prijs:). Geloof me, dit is echt zoooooo leuk om te doen. De verkoopsters helpen je echt heel goed en voor elk figuur is er wel een jurk;). Ik mocht wel enkel een foto nemen van het kleedje dat ik uiteindelijk gekozen heb. Dit is altijd het geval heb ik de indruk. Veel pasplezier morgen en hou ons op de hoogte;)!
Hey Caroline!Zal ik zeker doen! Anders laat ik de schoonzus zogezegd met de GSM bezig zijn hé ;)We zullen zien morgen!xxx
Het is echt een heel mooi moment! Geniet er ten volle van want voor je het weet is het voorbij... Ik had het vooral moeilijk met het kiezen tussen de laatste 2 maar ik heb hem gevonden! Wij mochten ook geen fotootjes trekken, jammer want ik ken het merk niet dus mag ik fijn nog 8 maanden wachten tot ik het weer zie! Groetjes Alessia
halloin de winkel van mij mochten er foto,s gemaakt worden maar we hebben het niet gedaan. Want als iemand ze ziet die ze niet moet zien is de verrassing eraf he :-)veel succes en geniet ervan.
Hallo!!!Jaja vandaag was het zover, het derde kleedje was direct raak!Het is er eentje van Linea Raffaelli geworden! gelukkig ook mijn favoriet van op de site!De toekomstige is zeer nieuwsgierig, maar natuurlijk mag hij er niets van weten!Het ging zelfs zover dat de schoenen en de accessoires voor mij ook in orde zijn!Enkel misschien nog wat voor het haar, maar dat mag vrij simpel zijn!!!Ben zo content en loop echt op wolkjes! Het was inderdaad een fantastische ervaring en mag nu ook nog 6 maanden wachten voor ik het kleed nogmaals mag passen!Groetjes!
Super:)! Is echt leuk om te doen hè:)? En zoo moeilijk om te zwijgen vind ik:). Veel plezier bij het nagenieten!