TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
T & E
17-8-2012
|
30-10-2011 21:40:18
Hey Mieke,
Dat heb heb ik mezelf ook afgevraagd nadat ik jurken ben gaan passen. Ik kies uiteindelijk tussen 2 trouwjurken voor de moderne,simpele,altijd mooie stijl zoals jij het goed omschrijft. Ik stond prachtig met die jurk al knaagt er toch nog steeds iets aan me omdat het niet mijn droomjurk is die ik altijd voor ogen had. Niet tegenstaande ik die trouwjurk maar niet uit mijn gedachten kan zetten en hem echt wel wil, had ik toch niet HET gevoel waar iedereen het hier over heeft als je DE jurk gevonden hebt en je dan voelt van dit is hem. Daar was de twijfel toen nog te groot voor,maar ik hoop bij de volgende pasbeurt dat dan dat gevoel toch nog komt nu de twijfel over is.
Succes!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
30-10-2011 22:11:18
Hey, ik ben altijd al zot geweest van romantische jurken en ik had er vandaag ook een heel deel gepast! Maar uiteindelijk is het toch een moderne jurk geworden omdat ik me er gewoon super in voelde! Misschien is het voor jou ook beter om op je gevoel af te gaan en waar jij je geweldig in voelt!
Groetjes
Alessia
|
|
Kelly
8-6-2012
|
31-10-2011 9:18:12
Ik zou ook voor een sobere jurk gaan. Wanneer je dan over een jaar of 20 je foto's nog een bekijkt, ga je dat kleed nog steeds mooi vinden. Als je voor iets romantischer, sprookjesachtiger gaat, denk ik dat je binnen x aantal jaren gaat denken: wat had ik toe toch aan? Van dat gedacht ben ik vertrokken en mijn kleedje is dus heel sober met enkele kleine details. Heb je de 4 jurken al gepast? Ik zou hier zeker mee beginnen want op foto kan een kleedje er nog zo mooi uitzien, als je het aantrekt kan het wel eens tegenvallen... grtjes
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
31-10-2011 11:51:00
Ik denk dat het er heel erg van af hangt. Ik had altijd een strakke, moderne jurk voor ogen en uiteindelijk is het een superromantisch aansluitend kanten kleedje geworden. In het begin wou ik kant zelfs niet aandoen maar de verkoopster vond dat ik alles eens moest aangehad hebben (kort, kleurtje, kant, prinsessenjurk met wijde rok, moderne kleedjes, Griekse godinkleedje, alternatief, A-lijn, empire, zeemeerminmodel,...) al was het maar om die stijl definitief uit te sluiten. Toen ik voor het eerst een kanten kleedje aanhad, wist ik direct dat het kant zou worden hoewel ik dacht dat ik daar nooit mee zou staan. Omgekeerd waren er veel kleedjes die ik op voorhand uitgezocht had, die dik tegenvielen. Ik zou dus op voorhand niet teveel mijn hoofd breken over de verschillende stijlen. Pas eens vanalles en je ziet vanzelf wel wat je het beste staat!
Liefs & veel succes!
Nathalie
|
|
Mieke
13-4-2012
|
4-11-2011 13:23:31
De 4 jurken zijn al een keuze uit de 30-tal jurken die ik reeds gepast heb. Morgen ga ik ze nog een keer alle 4 passen. Het kleed waar ik de meeste leuke kriebels van krijg ga ik nemen. Dus romantisch of modern... hopelijk ben ik er morgen uit bij het passen.
|
|
An
18-5-2012
|
4-11-2011 14:51:10
Succes bij je keuze en laat ons weten wat het geworden is hé!
|
|
Mieke
13-4-2012
|
18-11-2011 11:37:25
Ondertussen is mijn droomjurk besteld! Ik ben toch voor de romantische jurk gegaan. We zijn nu 2 weken verder en ik ben nog altijd héél zeker van mijn keuze :-) Ik kijk al uit om ze terug te mogen passen in maart.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|