Terug naar overzicht
Van waar ben je precies?
Hallo,Ik heb een mooi broekensemble te koop, maat 42/44, bestaande uit broek, topje en stola, van het merk Linea Raffaelli. Is frambooskleurig maar ni te fel van kleur. Staat ook op tweedehands te koop, met paar foto's. Indien interesse kan ik nog foto's sturen via mail.Groetjes, Agnes
Ikzelf ben van Hemiksem.@Agnes: je mag me zeker de foto's even sturen. vdnelke@hotmail.comGroetjes!
je kan ook altijd een keertje gaan kijken bij anne-sophie in brasschaat daar hebben ze outlet suitekledij, veel linea enz. echt de moeite en pakke betaalbaarder dan nieuwhttp://www.anne-sophie.be/nl/index.php
Ik zal je ook een foto doormailen. Rok van Linea, top Oni Onik. Ik denk maat 42.Groetjes, Julie
Hallo, Mijn mama verkoopt haar suitekleedje ook. Het is van Nicky Vankets (Mathyro), maat 40-42. Ik heb juist aan haar een foto gevraagd en zal hem naar je e-mail doorsturen. Het is een lange rok (met mini sleepje) met aparte top en ze heeft het slechts 1x gedragen op ons huwelijk. Wij zijn van Diepenbeek (Limburg).GroetjesAnnelies
Hoi iedereen! Bedankt voor de vele reacties! Mijn mama heeft ondertussen een mooie outfit gevonden!Groetjes!