Terug naar overzicht
Wij gaan dit ook doen, maar ik heb er ook nog geen concreet idee van. We gaan waarschijnlijk een wit tentje voorzien, mocht het regenen. Ik zou ook zeker boxen een een micro voorzien, want ik vrees dat anders niet iedereen alles kan verstaan.
Ik heb een paar dagen terug de vraag gesteld of er een boxen en micro nodig waren, en ik kreeg toen van heel wat mensen het advies om dit wel te doen!Als je geen plaats genoeg binnen of andere back-up optie hebt, zou ik zeker ook een tent reserveren. Je kunt dan de dagen voordien zien of je die ook echt opzet. Natuurlijk is het een beetje weggegooid geld als je hem uiteindelijk nodig hebt, maar dat is beter dan er geen hebben als je hem wel nodig hebt!
Heyla, ben pas nog naar een trouw geweest en ze hadden de ceremonie in de tuin van de feestzaal gedaan! Hun hadden een tent, maar niet iedereen zat er onder - het was zo een punttent - Ze hadden een witte loper voorzien en een bloemetje vanvoor want de tuin was al prachtig en witte stoelen. Vergeet zeker de boxen niet en de microfoon want anders gaat de helft het niet verstaan! Groetjes
Een microfoon en geluidsversterking is essentieel. Tevens kun je de installatie gebruiken voor eventuele muziek. Ook niet vergeten, dat je aan de behoeften (naargelang de hoeveelheid) van de gasten moet kunnen voldoen. Drank, zitgelegenheden, sanitair, zijn slechts basic. Het weer kan zowiso direct omslaan, da's een gegeven, rekening mee houden dus. Een voorbeeldje van een buitenceremonie die we filmden en van geluid voorzagen, zie je hier: http://www.discovideo.be/?portfolio=annelies-wesley grtz
wij gaan ook trouwen in onze eigen tuin :-) en voorzien zeker een tent want anders zien alle buren mee