Terug naar overzicht
Hey,wij zijn er gaan kijken voor ons feest want ik woon zelf in Riemst. De feesten in Dewaleff zijn altijd goed en verzorgd en de zaal is mooi net als de buitenzones. Nu moet ik wel zeggen, toen wij er gingen voor ons feest, werden we niet hartelijk ontvangen, toen de kok (tevens eigenaar denk ik) hoorde dat we liefst met dessertenbuffet of hapjes gingen werken ipv een volledig buffet, kregen we er niets meer uit. Hij heeft uiteindelijk toch beloofd iets op te stellen maar dit is niet gebeurd.Hopelijk kan je hier iets mee, wij hebben deze zaal dus laten liggen, en dat wisten we al na de "ontvangst". wij gaan voor The loft in Hoeselt.Groetjes
Dag Kristofook wij zijn naar hoeve Dewaleff geweest en zijn op dezelfde manier ontvangen als Ruth. Bij aankomst komt daar iemand uit de keuken, vragen meteen wat we komen doen en dat we ongelegen kwamen. Toen we zeiden dat het voor een trouwfeest was, zei die man meteen dat hij geen tijd had. Hij zou iets op papier zetten maar ook nooit gekregen. Locatie is prachtig en eigenlijk wel vrij goedkoop in vergelijking met andere zalen maar owv de ontvangst zei ons buikgevoel 'nee'. Nadien ook naar de Loft geweest en daar was de ontvangst fantastisch! Uiteindelijk hebben we dan nog voor een andere zaal gekozen :-)