Nu Online
Momenteel zijn er 516 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budget vriendelijke uitnodigingen

31-10-2011 11:08:45
Hey mede bruidjes,

Mijn partner en ik willen budget vriendelijke uitnodigingen. We hebben ook maar maximum 40 genodigden dus.
Zelf zijn we niet echt creatief op dat vlak.
We willen geen kaartjes bestellen bij buromac ofzo.
Maar toch willen we iets moderns.

En dan nog het tekstje voor op de uitnodigingen.
Ik heb al een dochtertje van in een vorige relatie... en mijn vriend en ik wonen ook al een tijdje samen en hebben dus alles al. Nu ben ik al een tijdje aant denken hoe we het kunnen oplossen voor cadeautip...

We trouwen pas op 10/11/2012, maar zou er toch graag op tijd aan beginnen.

Vicky
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 742

sonja

Meld misbruik31-10-2011 11:24:03

Vistaprint.be !

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik31-10-2011 12:01:01

Wij wonen ook al samen en hebben dus ook geen gerief meer nodig. Wij plaatsen onderaan onze uitnodiging: cadeautip: envelop en ons rekeningnummer.

GRoetjes Hannelore

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik31-10-2011 12:08:32

hoi vicky vaan waar ben jij ergens?

ik ben in augustus bevallen en heb 250 kaartjes laten drukken voor nog geen 130 euro ;-) wel zonder enveloppe maar die ven ik bij ava gaan kopen gewoon witte 500 stuks voor 50 euro en thuis zelf er iets op gedrukt en nadien ook de adressen er op gedrukt dat heeft ons flink wat geld bespaard en schoon da ze waren!

Vicky
18-8-2018
 Meld misbruik31-10-2011 12:15:32

Hey Sofie,

Ik ben van Hemiksem.

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik31-10-2011 12:25:10

oh dan is't ni zo ver ;-) drukkerij impressa in herentals vlak bij de autostrade!
t goedkoopst is om zelf een ontwerpke te maken en dan drukken zij dat voor u af hoe je dat wil

heel makkelijk om ontwerpkes te maken is met foto's ;-)

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik31-10-2011 19:44:12

kaartje2go.nl

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik2-11-2011 14:05:11

zelf een kaart ontwerpen? en envelopje kan je altijd vragen he want wij wonen ook samen en hebben alles in overvloed :)

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik2-11-2011 18:38:08

ja k heb men geboortekaartjes ok zelf ontworpen super schoon was precies een kaartje van 5 euro t stuk :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info