Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Update !!

31-10-2011 11:36:28
Hallo allemaal !! Eventjes geleden dat ik nog eens een berichtje postte. Ik wou hier toch ook even met vreugde melden dat ik vorige week de stoffen voor mijn kleed gevonden heb !! Samen met mama en schoonmama ging ik naar Gent.
We hadden al twee stoffenwinkels gedaan de weken voordien, en nu gingen we naar de Sleepstraat in Gent. Na een uurtje of twee zijn we daar weer vertrokken: met een buit !

het is (qua stof) nog totaal iets anders geworden MAAR ik ben wel supertevreden met mijn keuze :)
Schoonmama gaat men kleed maken, eerst maakt ze het volledig in katoen, om de juiste maat te hebben, nadien zal ze de jurk namaken met de juiste stof :) Ik kijk er al naar uit, dat de jurk vorm zal beginnen krijgen :)

Daarnaast is er een kleine zorg bijgekomen; we trouwen in juli 2012 en konden ook de gemeente al "reserveren"... Nu gaan we waarschijnlijk in april 2012 nog verhuizen, alleen hebben we nog geen idee naar waar :) Misschien in dezelfde gemeente, misschien ook niet... Dat wordt dan wel even spannend, als we naar een andere gemeente gaan; qua dagplanning kan dat nog wel eens voor wat problemen zorgen :): als de gemeente waar we naartoe verhuizen bvb geen plaats meer heeft voor trouwers op die dag, of enkel nog op een onmogelijk uur... stel je voor 8-)

Behalve dat kleine puntje... verloopt alles vlotjes en zeer rustig voor de moment :) weinig planningswerk ed... een stilte in de voorbereiding :)

Heidi
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 608

iris
30-6-2012
 Meld misbruik31-10-2011 21:43:12

Dag Heidi,
waar precies heb je je stof gevonden?
Ik ben nog op jacht :-)

Groeten,
Iris

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik1-11-2011 13:47:12

Wij gingen kijken in Opwijk, Lebbeke en Gent.

In de Sleepstraat in Gent hebben we de stoffen gekocht aan 3 en 4 euro de meter ! Wrs niet dezelfde kwaliteit als de stoffen van 20 euro de meter (in de gewone stoffenwinkels), maar uiteindelijk draag ik mijn kleed maar één keer en het zal er niet aan te zien zijn dat het maar 4 euro de meter was :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...