Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe alles regelen???

31-10-2011 11:38:46
Hallo mede bruidjes,

Jaja, zoals elke bruid (denk ik toch) ben ik al volop bezig met rond te kijken en sommige dingen te plannen voor het huwelijk. We zijn goed aan het rondkijken omdat we het een beetje budgetvriendelijk willen houden.

Maar we zijn nog maar juist bezig of er zijn al problemen... ik heb al een getuige maar mijn vriend nog niet... hij weet niet wie te vragen.

En dan het feest, er komen maar 40 genodigden maximum. Waaronder vooral zijn familie, ik heb een hele grote familie, beetje te veel om allemaal uit te nodigen en zien of horen ook niemand. Heb het er een beetje moeilijk mee... maar ik nodig mijn beste vrienden al uit ook om me een beetje te vertegenwoordigen.
Ik wou eerst broodjes doen met een uitgebreide keuze van charcuterie enzo... en daarna een soort fuif. Maar mijn vriend vind dat het lijkt of we geen geld hebben. Dus hij wil een feest met buffet houden.

En dan nog het trouwkleed. Huren of kopen? Willen er maximum 500 euro aan geven. En wat met de lingerie en schoenen en juwelen?

Misschien kunnen jullie een beetje helpen...

Vicky
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 631

wendy
26-5-2012
 Meld misbruik31-10-2011 12:07:47

Dag Vicky
Ik weet niet van waar je juist bent, maar voor een kleed moet je misschien eens gaan kijken bij Boutique Couture in Sint Niklaas. Hebben hele mooie kleedjes en hetgeen ik wou kost daar 480 euro (plus retouches). Hetzelfde kleedje bij Jagré (ook heel vriendelijk daar hoor) komt op 695 euro. Toch al een groot verschil.
Je kan ook eens bij P&C kijken. Die hebben ook enkele trouwjurken. Hebben wel niet veel keuze, maar als je juist je ding vindt, ben je gesteld voor (ik schat) een 150 a 200 euro.
Een kleed huren kan je volgens mij hier in de buurt enkel bij La Tiara, maar goedkoop zal dat niet zijn.

Wij zoeken ook een budgetvriendelijk feest (wel iets meer genodigden) en wij gaan voor een huwelijksfuif met dessertbuffet.
groetjes
Wnedy

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik31-10-2011 12:08:56

Heyhey,

Wij zijn nu al 1.5 jaar aan het plannen en ik heb ook nog geen getuige gevonden :-). Zolang dat je het 6 maand op voorhand weet, is dat in orde ze :-).

Wat het trouwkleed betreft, dit zou ik kopen. Er zijn winkels waar je kleedjes voor die prijs kan vinden (moet maar eens zoeken hier op het forum) en dan hoef je niet iets te dragen waar 10 anderen voor jou al in gefeest en gezweet hebben ;-).

Groetjes en veel succes!

Evelien

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik31-10-2011 12:21:34

Ey Vicky!

Bij La Tiara kan je inderdaad kleedjes huren, voor 300€. De keuze is natuurlijk niet zo uitgebreid als het rek met de kleedjes die te koop zijn. Je krijgt er wel echt een supergoede service! Veel plezier met de voorbereidingen.

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik31-10-2011 12:41:11

hoi vicky ik ben mijn kleed gaan halen bij farah love in zwijndrecht ik heb er een pakket gekocht met kleed + retouches, schoentjes, haarjuweeltjes, lingerie, oorbellekes en ketting voor 1350 euro.

k geef je de goede raad om heel veel te bezichtigen en goed prijzen te vergelijken!
ook van zaken waarvan je op t eerste zicht zou denken dat ze enorm duur zijn!

wij dachten eerst van oh de parochiezaal da zal wel t goedkoopst zijn ni dus he!
we hebben nu een heel schoon zaal amaaaaaaaaaaai
en de helft goedkoper dan de parochiezaal (vooral de drankenforfaits tellen door kijk daar dus goed naar)

ook wat je juist wil serveren kan doortellen ne 7-gangenmenu of enkel desset.

gezien wij dus ook ne enorm lange gastenlijst hebben gaan wij enkel eten met ouders, grtootouders en getuigen (bespaard al heel wat geld)

nadien nodigen we iedereen uit voor de dessert ook hierin kan je zo ver gaan als je zelf wil.

zelfde als dj, fotograaf,... hierin vind je verschillende prijsklassen als je wil kan ik je heel wat mailen

liefs sofie

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik31-10-2011 13:14:12

Mijn kleedje komt van bij www.clairdefemme.be , echt een aanrader vind ik! Mijn kleedje was een van de duurdere uit hun collecties en kostte 600 euro. Mijn schoenen heb ik gewoon bij de sacha gekocht voor 60 euro.

Broodjes zou ik persoonlijk niet voor kiezen denk ik, maar idd, misschien een dessertenbuffet of enkel hapjes (zoals een receptie) en 's nachts nog frietjes ofzo?

Op vlak van zaal, wij hebben een feestzaal gevonden die we zelf wel moesten inrichten en versieren, maar vrij van traiteur en brouwer. Echt waar, dat scheelt een pak! Wij hebben vrienden die echt goed doordrinken, maar de prijzen van de brouwer vielen zéééér goed mee! Heel blij dat we het op die manier gedaan hebben.

Trouwringen: wij hadden het geluk dat ik oud goud had liggen dat ik eigenlijk heel graag wou laten verwerken in onze trouwringen (niet gewoon verkopen dus) en dat heeft ons 500 euro gescheeld (denk dat ik een 13 gram goud had).

Onze fotografe (www.leentjeloveslight.com , meer foto's, oa die van ons op haar facebook) viel ook heel erg goed mee van prijs, waren eerst van plan om daar een niet-beroeps voor te vragen, maar ben ik eventjes blij dat we dat niet gedaan hebben! Mag het niet gedroomd hebben dat onze foto's tegengevallen zouden zijn, zo'n dag doe je niet meer over, hé... Ons budget was ook niet gigantisch, maar we hebben echt een superdag gehad, en naar mijn bescheiden mening zag het er helemaal niet cheap uit ofzo...

Succes!
xx

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik31-10-2011 13:22:37

Allereerst lijkt het mij het beste idee om exact te weten of jullie een trouwfuif of buffetfeest willen geven, je moet dus een gezamenlijk project voor ogen hebben. Daarna bekijk je wat jullie budget is of hoeveel je hier voor wilt reserveren. Daarna kies je je trouwpartners en benodigdheden naargelang het budget. grtz www.discovideo.be

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik31-10-2011 19:42:17

Mijn kleedje komt van Youniek in Turnhout. Het kost ook maar 499 euro. Voor het feest gaan wij gewoon een uitgebreide receptie doen en daarna dansfeest. Niet enkel om de kosten te drukken maar vooral omdat ik al dat gedoe aan tafel niet leuk vind. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Mits een beetje rondkijken kan je echt wel budgetvriendelijk feesten hoor!!

nog veel voorbereidingsplezier
Nancy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...