Terug naar overzicht
Ik ben het echt heeeeeelemaal eens met je, ik was ook echt goedgeholpen. Wel een opmerking is dat ze geen echt grote maten hebben en maatje 46 echt de allergrootste maat is en niet echt veel keuze boven 42. Ik was wel beetje teleurgesteld omdat ze mij dat voordien wel beloofd hadden. Ze had nog wel gezegd dat ze ging horen of ze niets kon doen bij haar leverancier maar sindsdien niets meer van gehoord. Dat vond ik wel teleurstellend, maar voor de rest super service en ze denkt echt mee enzo.
Ey Sara, das inderdaad wel spijtig als je dan een maatje meer hebt. Hier kan ik niet van meespreken, ik heb maatje 34/36 en ik had op een gegeven moment een kleedje aan in een maat 46. Dat was dan weer de omgekeerde wereld:).Je hebt nadien dan wel ergens anders je zin gevonden zeker he?
jup klopt, bij het bruidsparadijs, nu ik heb wel bij la tiara al wat meer geleerd wat mijn ding was en wat niet dus het was niet voor niks ;-)
Dat had ik in de voormiddag bij Jagré ook:). Het kan niet altijd van de eerste keer prijs zijn e :)
Ik heb in augustus mijn kleedje besteld bij La Tiara en ik ben er ook heel tevreden over.Kelly geeft haar mening maar is niet opdringerig.De dag dat ik er was is er per vergissing een dubbele boeking geweest en met maar 1 kleedkamer is dit natuurlijk een probleem maar dit is allemaal netjes opgelost.Vermoedelijk komt mijn kleed in december binnen dus ik ben benieuwd!!!
hallo bruidjes in spe,Ik ben dus op zoek naar een bruidswinkel en had me ook voorgenomen om eens bij la tiara te gaan kijken.Ik ben afgelopen weekend naar boetiek Maya geweest en een jurk gevonden waar ik 10kg lichter in leek. Het was helemaal mijn ding. Enkel het prijskaartje niet echt.Weten jullie soms welke prijs categorie La Tiara heeft? Vanaf welke prijzen beginnen ze daar?
Ey Vicky,Goh, das een goeie vraag. Mijn kleed kost 980€ en daar zijn eigelijk wel veel fijne afwerkingen aan, vooral steentjes. Ik vond dat dus echt wel goed meevallen, had gedacht dat dit zeker rond de 1500€ zou zijn. Kelly (de eigenares) vraagt wel wat je budget is hoor, dus als ze kleedjes voor je uitkiest, houdt ze daar rekening mee. Ik weet niet wat je budget is, maar ik had als budjet max. 1500-1600€ en ze zei dat je daar echt al heel mooie jurken voor hebt.Veel succes en pasplezier:)!
Ik had ook een budget van 1500 euro maar heb bij La Tiara een jurk gevonden van 795€.Kelly houdt er echt wel rekening mee.