Nu Online
Momenteel zijn er 545 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een andere feestzaal kiezen...

31-10-2011 13:26:00
Enkele maanden geleden hebben wij een feestzaal geboekt hier in Mechelen. Hotel erbij aan, dus ideaal voor mijn familie uit nederland!
Gister van familie te horen gekregen dat het is verkocht!
Ik gelijk in de stress natuurlijk. Want gaan we tegen die tijd dan nog wel de zalen hebben zoals wij het willen, met uitzicht op een prachtig meer.
Of moeten we naar het zaaltje met uitzicht op een straat...
En er zullen vast wel verbouwingen worden gedaan, wat als dat net in de periode van onze trouw is.
Dus we willen dat risico niet nemen, en hebben besloten om ons trouwfeest daar niet te houden en hebben het daarstraks geannuleerd.
Gisteren ben ik direct op zoek gegaan naar andere locaties. Ik kwam in Lier Zuid-West tegen.
Zaal ziet er prachtig uit. Direct gebeld en vanmiddag om 15 uur hebben we een afspraak om eens te kijken. gelukkig was de datum nog vrij :-)
Dus hopelijk staat het ons helemaal aan!
Enkele voordelen ten op zichte van de geannuleerde zaal: Er mag muziek gedraaid worden! Bij die andere enkel achtergrondmuziek.
Er is een speeltuin, springkasteel, en binnen speelruimte voor de kinderen. Kunnen hun zich ook wat vermaken. De zaal is prachtig, mooie lichtjes aan het plafond enzo.
Nadeel: we wonen in Mechelen, dus na het feest nog een half uurtje rijden naar huis. Ook voor onze gasten natuurlijk.
Dus ik ben benieuwd straks!

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1180

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik31-10-2011 14:48:50

Hey, i.v.m. De afstand moet je je geen zorgen maken! Onze feestzaal is een 30min! rijden van bij ons thuis, maar de vrienden en familie van mijn vriend moeten 1 uur rijden... En dit vinden ze allemaal geen probleem! Groetjes Alessia

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik31-10-2011 14:58:45

Hey,
wij wonen ook een half uur van bij onze feestzaal, maar blijven daar in een B&B achter de hoek slapen. De volgende ochtend moeten we ons gerief terug in de zaal gaan halen dus dan is dat gemakkelijker en moeten we geen 2x rijden.

groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik31-10-2011 16:49:42

Dag Vanessa,

Voor veel familieleden van mijn verloofde zal onze zaal bijna een uur rijden zijn...maar ik denk dat ze dat er graag voor over hebben op die dag hoor!
Je kan altijd een taxi voorzien...want 'bob' of 'bobette' spelen op je eigen feest is ook maar niks é :).

groetjes!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik31-10-2011 17:32:35

Heyhey,

Voor ons (en voor bijna iedereen van de familie) is de feestzaal ook 25 à 30 min. rijden :-). Wij blijven ook slapen in een b&b op 10 min. van de zaal maar de familie gaat ook gewoon naar huis dus 30 min. is niet erg hoor!

Groetjes!

maike
4-8-2012
 Meld misbruik31-10-2011 21:09:43

Hey Vanessa,

wij trouwen ook volgend jaar in Mechelen en ook mijn familie komt van Nederland :o)
Ik denk dat je Montreal bedoelt?
Wij hadden wat betreft locatie eerst domein Roosendael op het oog (het landhuis)
(http://www.roosendael.be/NL/verblijfsaccommodatie_voor_... )

Uiteindelijk hebben we gekozen voor een andere (prive) locatie, mocht er toch hotelaccomodatie nodig zijn, regelen we dit apart.
(mijn ouders en mijn broers met partner en kids zullen in ons huis slapen en wij zullen de huwelijksnacht in een hotel doorbrengen :o)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info