Terug naar overzicht
Hey, i.v.m. De afstand moet je je geen zorgen maken! Onze feestzaal is een 30min! rijden van bij ons thuis, maar de vrienden en familie van mijn vriend moeten 1 uur rijden... En dit vinden ze allemaal geen probleem! Groetjes Alessia
Hey, wij wonen ook een half uur van bij onze feestzaal, maar blijven daar in een B&B achter de hoek slapen. De volgende ochtend moeten we ons gerief terug in de zaal gaan halen dus dan is dat gemakkelijker en moeten we geen 2x rijden.groetjes
Dag Vanessa,Voor veel familieleden van mijn verloofde zal onze zaal bijna een uur rijden zijn...maar ik denk dat ze dat er graag voor over hebben op die dag hoor!Je kan altijd een taxi voorzien...want 'bob' of 'bobette' spelen op je eigen feest is ook maar niks é :).groetjes!
Heyhey,Voor ons (en voor bijna iedereen van de familie) is de feestzaal ook 25 à 30 min. rijden :-). Wij blijven ook slapen in een b&b op 10 min. van de zaal maar de familie gaat ook gewoon naar huis dus 30 min. is niet erg hoor!Groetjes!
Hey Vanessa,wij trouwen ook volgend jaar in Mechelen en ook mijn familie komt van Nederland :o)Ik denk dat je Montreal bedoelt?Wij hadden wat betreft locatie eerst domein Roosendael op het oog (het landhuis)(http://www.roosendael.be/NL/verblijfsaccommodatie_voor_... )Uiteindelijk hebben we gekozen voor een andere (prive) locatie, mocht er toch hotelaccomodatie nodig zijn, regelen we dit apart.(mijn ouders en mijn broers met partner en kids zullen in ons huis slapen en wij zullen de huwelijksnacht in een hotel doorbrengen :o)