Terug naar overzicht
Hij heeft het huwelijk van mijn schoonbroer gefilmd afgelopen zomer en niks dan lof.Hij was aanwezig van 's morgens tot ver na de openingsdans en het resultaat was zeer geslaagd. Ook de babbelbox was een zeer leuke extra.Wij hebben hem al geboekt voor ons huwelijk volgend jaar.
Bedankt :) Ik heb gevraagd wanneer we eens mogen langskomen
Hallo, Wij hebben Kurt ook geboekt voor ons huwelijk. We hadden op dit forum goede dingen over hem gehoord en hebben toen een afspraak met hem gemaakt. Hij is een heel aangename man en heb enkele dvd's gezien en die vonden we heel mooi. Groetjes Laura
Wij hadden ook Kurt als videograaf. Echt een super toffe man. Je voelt je meteen op je gemak bij hem. Het resultaat was prachtig. Mijn schoonbroer en zijn vriendin trouwen ook volgend jaar in juni en hebben Kurt ook al geboekt voor hun trouw en dit terwijl ze in eerste instantie niet van plan waren om en videograaf te nemen. Dus betekent enkel maar dat ze het ook goed vonden ;-)Groetjes, Jessica.
:-) Thx iedereen! Kwas al overtuigd, maar nu zeker.Kwacht nu op een mailtje terug se om een afspraak te maken!
Hallo Carmen, Wij hebben inderdaad ook goede dingen gelezen van Kurt. Echter heb ik hem ook gemaild maar zonder reactie. Ik weet niet ofdat ik het juiste mail adres beschik? Kan jij me dit bezorgen? Groetjes
Dat is inderdaad het juiste :) Ik heb al antwoord gekregen ja. Ondertussen zijn we ook bij hem thuis geweest en hebben heb zojuist voorschot gestort om te bevestigen.Me = Happy