Terug naar overzicht
de vrouw komt eerst en dat de man zo staat het ook op onze uitnodigen ( en van ander trouw uitnodigen staat ook de vrouw eerst) gr francis
Hier ook eerst ik en dan Danny. Hij vond dit ook wel raar
Voor het huwelijk is het eerst de vrouw en dan de man.Eens getrouwd is het omgekeerd.groetjes
Inderdaad. Eerst de vrouw voor het huwelijk, eens getrouwd is het Mr en Mevr familienaam man - familienaam vrouw.Gr,Liza
Inderdaad ... Eerst de vrouw tot het huwelijk ... de dag na het huwelijk (en ook in het misboekje na het JA - woord) is het eerst de man ... Groetjes, Sarah
Traditioneel eerst de vrouw, maar bij ons kwam dat echt niet mooi uit in de opmaak daar mijn naam langer is dan de zijne, dus hebben we het toch andersom gedaan en eerst zijn naam gebruikt.
Als je op het internet voorbeeldteksten bekijkt, vind je zowel eerst de man als eerst de vrouw :-). Bij ons is het toch ook Evelien & Gunther, vond gewoon dat dit beter klonk en blijkbaar "hoort" dit nog zo ook ;-).Groetjes!
Volgens onze ceremoniemeester is het eerst de vrouw, dan de man.
Voor het huwelijk: vrouw voor manNa het huwelijk: man voor vrouw
Mercikes allemaal voor de reactie. Ik had het toch gedeeltelijk juist :DWeet wel niet of ik allen NA het JA-woord ga veranderen. Ben het zo gewoon om mijn naam nu eerst te zien staan :D Ga er nog eens over denken.Groetjes.
ik dacht altijd dat de naam van de man eerst moest staan overal. tot dat de man van de goede herder met een voorbeeldboekje naar ons toe kwam waarop dorien en kevin staat, ik vond dat zeer raar maar zo doen ze dat altijd zei hij :)