Terug naar overzicht
Wij denken er aan om met dj PARTYSOUND in zee te gaan.Weet er iemand of hij een website heeft en welke dit zou zijn?Chantal.
hallo! Wij zijn zaterdag getrouwd en ook bij ons was DJ (bart) Partysound van de partij.. hij weet er de sfeer in te brengen en kreeg zelfs de dansvloer gevuld met franse chansons uit de oude tijd :-). We hebben uiteindelijk het feest afgerond rond 3uur 's morgens omdat het echt wel genoeg was voor ons, maar hij heeft tot de laatste minuut blijven draaien hoewel we al afscheid namen van de laatste gasten.Zijn stek vind je hier:http://partysound.ignuz.com/ veel plezier!Cindy en Jurgen08/07/06
Cindy & Kristel,Beiden proficiat met jullie huwelijk.Ons feest gaat door in september'07 en eveneens met partysound.Vorige zomer was er bij ons een feest in de famillie en werd eveneens door hem verzorgt.Dat was er ééntje tot onder de morgen maar ja,elke famillie is anders hé.Daardoor weten we al dat het in orde zal zijn.Toen we vorige week bij hem langsgingen om vast te leggen,viel me vooral op hoe losjes hij direct tegen ons sprak.Het was net alsof we elkaar al lang kenden.Echt een toffe man is hij.Je ziet dat hij zijn werk als hobby bekijkt.Zijn prijs valt ook aardig mee,vind ik.Chantal,zeker eens luisteren bij hem maar wees tijdig want hij heeft blijkbaar veel geintereseerden.Groetjes
Ook van mij een dikke proficiat met je huwelijk.Ons huwelijk gaat volgende week door en het doet plezier dat jullie tevreden zijn van de dj.Wij hebben ook voor partysound gekozen maar dan op aanraden van een kennis van me.Zelf hebben we hem nog niet aan het werk gezien.Het is in elk geval een spontane persoon die echt vriendelijk is tegen de mensen..zowel als ik hem bel,mail of als we er heen gingen.Dat is toch ook belangrijk.Ik hou jullie ook op de hoogte.Tot binnenkort.
Bedankt Kristel,Wij gaan morgen ook eens langs om de dj vast te leggen.Deze week hebben we bij partysound een afspraak gemaakt voor ons feest volgend jaar.Blijkbaar was onze datum nog vrij en dus gaan we morgen eens langs voor een gesprek.Aan de telefoon klonk hij in elk geval heel spontaan maar ik heb hem nog niet gezien.Groetjes.