Terug naar overzicht
Hey LauraDit lijkt me zeker een heel leuk idee! Ik denk dat veel bruidjes hier wel iets aan zullen hebben!Zeker doen zou ik zeggen! En als je een workshop organiseert, geef me dan ook een seintje :-)GroetjesMelissa
Hoi Laura,dat lijkt me inderdaad een erg goed idee. Ik zou persoonlijk ook liever het geld uitgeven aan een workshop waar ik het zelf leer (en dus later ook nog kan gebruiken) dan aan een eenmalige make up. Je mag mij dus ook altijd een seintje geven als je zo'n workshop organiseert ;-)groetjes,Gitte
Hey Laura, super idee!Als dit niet te ver bij mij uit de buurt is, zou ik mij zeker inschrijven voor de workshop!Ik ben er zeker van dat hiervoor veel interesse is.groetjes,Sofie
Hey, dank je wel voor jullie positieve reactie. :-)Het zou leuk zijn om een workshop Bruids/Suite-make-up te organiseren voor bruidjes to-be. Ik ga de datum zaterdag 18 februari om 14.00u hier voor nemen. Als er al bruidjes zijn die hiervoor willen inschrijven kan dit via info@lauracolor.eu !Als het te ver rijden is, kan ik dit ook aan huis doen, samen met misschien jullie zus, mama, schoonmama,..... Je mag mij ook altijd vrijblijvend contacteren voor verdere vragen!Groetjes,Laura