Terug naar overzicht
Heyhey,Hier betalen de ouders ook hun deel van ons feest maar wij gaan hen toch niet op de uitnodiging zetten hoor. We gaan hen wel bedanken tijdens het avondfeest maar wij vinden het te klassiek om de ouders op de uitnodiging te vermelden ala "de ouders van ... en ... kondigen hierbij het huwelijk aan...". Wij willen het modern houden ;-).Groetjes!Evelien
Hoi, ook hier gescheiden ouders die mee betalen. Wij hebben onderaan onze uitnodiging onze adresgegevens en dan daarbij: Onze ouders: ... Maar wij schrijven gewoon: wij nodigen jullie graag uit op ons feest... Wj gaan er niet apart bijzetten ... En ... En hun ouders nodigen jullie uit... Zo vermelden we onze ouders maar houden we het toch hedendaags. Groetjes
Hier ook ouders die een deel van de kosten dragen. Wij zijn nog niet echt bezig met de tekst van de uitnodigingen maar ik denk dat het bij ons zoiets zal worden in de aard van: "Samen met onze ouders nodigen wij u graag uit voor…"
Mijn vriend zijn ouders zijn ook gescheiden en mijn mama is er niet meer. Toch betalen zowel mijn papa als zijn mama (de papa van mijn vriend niet...) mee in ons feest.Wij hebben dan genomen:Katrien en Davidgeven elkaar hun ja-woord op 12 mei 2012 om 15 uurin de Sint-Cyriakuskerk te Budingen.Aansluitend nodigen zij en hun ouders u uit, om dit samen met hen te vieren tijdens hun receptie en avondfeest om 18 uur.Gelegenheidsadres:...Groetjes
Hier worden ouders ook niet vermeld op uitnodiging. Onze beide ouders zijn gescheiden, hebben allemaal nieuwe partner. (moeder van mijn vriend is wel overleden)wij hebben wel 2 zonen en deze mogen "met trots" aankondigen dat hun papa en mama gaan trouwen.
Het uitnodigen door de ouders zagen wij niet zitten. We woonden dan ook al een tijdje samen en een heel deel van de kosten kwamen op onze schouders terecht.Om onze ouders te bedanken, zij zijn toch de rede waarom we hier staan op deze wereld, hebben we hen op de uitnodiging vermeld onder de mededeling:"onze ouders delen mee in de vreugd" met daarna naam en ader van de ouders.Vaak nodigen ouders ook gasten uit voor de receptie die niet bepaald een band hebben met het bruidspaar en dan is het voor deze gasten handig ook de gegevens van de ouders op de uitnodiging terug te vinden.