Nu Online
Momenteel zijn er 516 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ouders vermelden of niet? En hoe?

1-11-2011 11:43:05
Hallo,
Ik heb jullie raad nodig. Wij trouwen op 19 mei '12.
Ik ben bezig aan de uitnodigingen.
Wij houden het redelijk klein, voor familie en een aantal vrienden houden wij een receptie.
Mijn ouders zijn gescheiden, (ma & pa hebben elk een nieuwe partner). Zowel mijn ma, mijn pa als mijn schoonouders dragen bij in de kosten van de receptie.
Mijn ma vind het dan ook 'normaal' dat wij hen vermelden op de uitnodigingen.
Ik snap het wel, ik ik vind dat ook geen probleem, maar ik weet niet goed hoe ik dat moet vermelden.
Ik had iets in gedachten zoals:
'Wij geven elkaar op 19 mei 2012 het ja-woord...
En daarom nodigen wij u uit voor een hapje en een drankje...'

Ik weet dus echt niet hoe ik dat kan aanpassen?
Hebben jullie ideetjes?

Alvast bedankt!!!!

Tine

tine
19-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 798

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik1-11-2011 12:10:08

Heyhey,

Hier betalen de ouders ook hun deel van ons feest maar wij gaan hen toch niet op de uitnodiging zetten hoor. We gaan hen wel bedanken tijdens het avondfeest maar wij vinden het te klassiek om de ouders op de uitnodiging te vermelden ala "de ouders van ... en ... kondigen hierbij het huwelijk aan...". Wij willen het modern houden ;-).

Groetjes!

Evelien

Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik1-11-2011 12:31:57

Hoi, ook hier gescheiden ouders die mee betalen. Wij hebben onderaan onze uitnodiging onze adresgegevens en dan daarbij: Onze ouders: ... Maar wij schrijven gewoon: wij nodigen jullie graag uit op ons feest... Wj gaan er niet apart bijzetten ... En ... En hun ouders nodigen jullie uit... Zo vermelden we onze ouders maar houden we het toch hedendaags. Groetjes

An
18-5-2012
 Meld misbruik1-11-2011 16:21:19

Hier ook ouders die een deel van de kosten dragen. Wij zijn nog niet echt bezig met de tekst van de uitnodigingen maar ik denk dat het bij ons zoiets zal worden in de aard van: "Samen met onze ouders nodigen wij u graag uit voor…"

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik1-11-2011 17:45:39

Mijn vriend zijn ouders zijn ook gescheiden en mijn mama is er niet meer. Toch betalen zowel mijn papa als zijn mama (de papa van mijn vriend niet...) mee in ons feest.

Wij hebben dan genomen:

Katrien en David
geven elkaar hun ja-woord op 12 mei 2012 om 15 uur
in de Sint-Cyriakuskerk te Budingen.

Aansluitend nodigen zij en hun ouders u uit,
om dit samen met hen te vieren tijdens hun receptie en avondfeest om 18 uur.
Gelegenheidsadres:...

Groetjes

Ann
9-6-2012
 Meld misbruik2-11-2011 10:25:53

Hier worden ouders ook niet vermeld op uitnodiging. Onze beide ouders zijn gescheiden, hebben allemaal nieuwe partner. (moeder van mijn vriend is wel overleden)
wij hebben wel 2 zonen en deze mogen "met trots" aankondigen dat hun papa en mama gaan trouwen.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik2-11-2011 10:36:10

Het uitnodigen door de ouders zagen wij niet zitten. We woonden dan ook al een tijdje samen en een heel deel van de kosten kwamen op onze schouders terecht.

Om onze ouders te bedanken, zij zijn toch de rede waarom we hier staan op deze wereld, hebben we hen op de uitnodiging vermeld onder de mededeling:
"onze ouders delen mee in de vreugd" met daarna naam en ader van de ouders.

Vaak nodigen ouders ook gasten uit voor de receptie die niet bepaald een band hebben met het bruidspaar en dan is het voor deze gasten handig ook de gegevens van de ouders op de uitnodiging terug te vinden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info