Terug naar overzicht
Hey Sarah,ik heb ook Graciella geboekt voor onze grote dag. Zij doet zowel haar als make-up. Dus je kan gewoon vragen of ze ook je haar kan doen, in plaats van enkel make-up...
Hey,Ik heb ook Graciela geboekt voor onze trouw. Zowel voor het kapsel als de make-up. Wij wonen in Ninove dus nu ook niet naast de deur. Zij komt die dag bij ons thuis. Dat is net wat ik zocht om die dag niet te moeten rondrijden.Blij te lezen alvast dat je ze super vond! Ik ga binnen een paar weken tot bij haar voor de proef. Echt benieuwd!!Groetjes,
hey ik ben casey ik bn 18 maar ik studeer haartooi. Ik woon zelf in lier.Ik ben wel geintreseerd om het te doen.Laat maar iets weten caseyverbeeck@hotmail.comGroetjes casey
Hoi!Ik heb ook Graciela, zij doet bij mij ook zowel haar als make-up. Ik ben écht een moeilijke maar heb vertrouwen in haar.Wij hebben al met haar een make-up workshop gedaan afgelopen zomer en iedereen zag er echt super uit!Ik denk echt wel dat het makkelijk is om je haar en make-up door dezelfde persoon te laten doen!Proefsessie van mij is op 21 maart en heb er nu al zin in ;-)
Hallo!Fijn, allemaal fan van Graciela :-)Ik was nog aan het twijfelen omdat ik nogal kort haar (tot aan mijn kin ongeveer) heb en ik was op zoek naar iets "retro-achtig". Moeilijk uit te leggen eigenlijk. Een beetje jaren 50 stijl. Dat is natuurlijk wel heel specifiek hé..In ieder geval bedankt voor de reacties!Groetjes,Sarah
Hey Sarah,Ik heb ook dat probleem (kort haar tot ongeveer aan de kin) en heb Graciela al met vragen bestookt hierover - foto's over en weer gemaild - enz ... Mijn proef was eerst ook voorzien in maart. Gezien ik geen idee heb of het zin heeft mijn haar wat te laten groeien (tegen de trouw is er dan toch wel intussen een kleine 8 cm bij) en mijn haar nogal fijn is (dus niet goed voor langer haar) ... heb ik mijn proef vervroegd naar 19/11 ... als je wil weten hoe 't verlopen is, stuur me een mailtje (paja65@hotmail.com) en dan laat ik je tegen dan wel iets weten, zo kan je je misschien al een idee vormen?Groetjes,