TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joyce
30-4-2011
|
1-11-2011 18:59:20
hey Lies,
Dat op de grond zitten, komt er inderdaad van, geloof me maar :-) (in het begin ben je zuinig op je kleed, tegen het einde van de nacht zie je niet meer zo nauw) Veel plezier nog met het aftellen en nagenieten van je aankoop!
groetjes Joyce
|
|
Carmen
12-1-2012
|
2-11-2011 7:56:09
Gefeliciteerd met je jurk :) !!
|
|
sandra
11-2-2012
|
2-11-2011 8:43:31
en weet je ze heeft gelijk.. beeldschoon was ze, wat kan een moeder toch fier zijn, als haar dochter stalend mooi de mooiste jurk uitkiest die haar tot prinses maakt en dat laaste is zekers niet overdreven...
ze gaan nogal staan kijken binnen zoveel maanden.. dit verwacht niemand!!!
xx mama
|
|
deddy
15-9-2012
|
2-11-2011 15:34:13
Best wel grappig! Ik herken dit volledig. Ik zou, kost wat kost, niet in het wit trouwen. Mijn lieve vriend was mee en wat blijkt, jawel ik trouw in de witte tinten :-). Het zal zowieso nog wel een verrassing zijn voor alle anderen, maar ik voel me er goed in. Dat is het belangrijkste!
Geniet er van!
|
|
ellen
14-4-2012
|
2-11-2011 16:21:47
Hey,
Fantastisch dat je toch voor een witte jurk bent gegaan en je er top in voelt!!!
Heel veel geluk en nog veel plezier bij de verdere planningen.
Groetjes Ellen
|
|
Griet
21-4-2012
|
2-11-2011 16:26:58
Heyhey,
Wat herken ik dat verhaal, maar in de omgekeerde richting ;-) Ik moest en zou in het wit/ivoor trouwen! De eerste pasdag was ik héél ontgoocheld dat ik mijn trouwjurk nog niet had gevonden. Bij de tweede pasdag had ik me open gesteld voor alle jurken. Wat blijkt, de jurk met enkel het bovenstuk in het wit en de rok in een totaal ander kleur, deed me tranen in de ogen krijgen! Ik heb er dan ook voldoende foto's van getrokken, voor de momenten van twijfel...
Geniet er ten volle van! Griet x
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|