TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hanne
21-4-2012
|
1-11-2011 18:17:23
Hoi Sally,
Ik ben zeer blij voor jou dat je je jurk gevonden hebt, en van Ian Stuart, ze hebben heel mooie dingen. Heb je toevallig van Ian Stuart ook driekwart modelletjes gezien? Want ik ben namelijk vorige week ook speciaal voor Ian Stuart naar Moderna gereden, alleen heel jammer dat ze de driekwart modellen helemaal niet hadden terwijl ze me dit wel verzekerd hadden. Misschien dat ze nu wel binnen zijn. Geniet nog van je avond! Groetjes, Hanne
|
|
Annelies
22-9-2012
|
2-11-2011 10:02:39
Hey Sally,
kan je laten weten welk kleed het geworden is?? (privé berichtje? :-) )Ik heb heel lang getwijfeld tss een kleed van Ian Stuart bij Moderna en een kleed van Jesus Peiro bij Pierre-Yves, het is dan uiteindelijk het laatste geworden, omdat dat kleed meer 'ik' was, hoewel ik de Ian Stuart 'eens iets anders vond'... Ik heb dat kleedje aangehad met de bloemen en parels op de heupen, met geretourneerde sleep en korte bandjes schuin over de schouders... in 'Ivoor' Ian Stuart heeft een SUPERcollectie! + SUPERpasvormen, maar ik had mijn hart reeds eerder verloren aan een JP prinsessenkleedje.... :-) Maar de Ian Stuart was zeker een heel grote kanshebber in mijn geval ook + inderdaad heel vriendelijke mensen bij Moderna, al heb ik bij PierreYves ook helemaal niet te klagen gehad! (Hoewel ik op voorhand na reacties gelezen te hebben er met een ongerust hart naartoe getrokken was...)
Zalig gevoel he! JOUW kleedje :-) Ik mag op 28/3 terugaan voor 1ste pas.....want ik heb het kleed moeten kiezen op kapstok, het ontwerperskleedje dat in de winkel hing van maat 32-34...onbegonnen werk dus om daar in te kruipen met mijn maat 40-42 :-)...
Succes ermee! A.
|
|
sally
28-9-2012
|
26-11-2011 10:27:45
Hallo Hanne,
Toen ik bij Moderna was heb ik verschillende kleedjes drie kwart en kort zien hangen Mijn kleed is besteld en zou binnen 3 maand er zijn , de naam zeg ik liever niet op het forum er zijn nog vriendinen die trouwen . De vriendinen die dit jaar trouwen hebben ook allemaal bij moderna gekocht en wat ik fijn vind is dat ze bij moderna alles bij houden waar je trouwt dat er geen twee dezelfde kleedjes in de gemeente zijn. Ik zie er al naar uit naar mijn pasbeurt. Bij PY ben ik niet geweest heb daar zeeeeeeeeeeer slechte ervaring mee toen mijn zus getrouwd is 2 jaar geleden. Daarom is moderna een zeeeeeeeeeeeeeeeeeer goede aanrader. Groetjes, Sally
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|