TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patricia
2-6-2012
|
1-11-2011 18:41:49
Hey Sara,
Ik was ook even aan het overwegen om via internet iets te bestellen, bij humpie dumpie in Nederland. We hebben de site aan ons dochtertje (9 jaar) laten zien, eerst niet echt interesse tot ze dat ene kleedje zag. Maandag waren we gaan winkelen met het idee dergelijk kleedje in een winkel te vinden, of toch iets anders. We dachten een winkel binnen te gaan en toen zei ze vlakaf "als het voor mij is dat jullie binnen gaan hoeft het echt niet hoor, ik wil dat ene kleedje" . We lagen plat van 't lachen! Ze heeft dus gekozen. Maar ik durf het toch niet via de site te bestellen en we hebben besloten om er een daguitstap van te maken ... is 200 km rijden heen...Maar daar zijn de prijzen wel ongelooflijk laag, dus zeker de moeite en prinsessenkleedjes bij de vleet. En toen dachten we, nog maar eens een dagje genieten, wil haar een even leuke dag gunnen zoals ik had bij het kopen van het mijne.
|
|
Els
27-1-2012
|
1-11-2011 19:23:16
hallo, Wij wilden voor onze dochters ook echte prinsessen kleedjes en na lang wikken en wegen ( zijn nogal wantrouwig om te kopen via internet) hebben we het aangeduft om via de suitsyouwell - website te bestellen en het is echt heel mooi ze zien eruit om op te eten en de prijzen vallen heel goed mee, wij twijfelden om naar de winkel te rijden maar hebben geen spijt dat we de rit van meer dan 2 u enkele reis ( met 3 kids!! ) niet gemaakt hebben , een echte aanrader Veel succes bij de verdere zoektocht Groetjes
|
|
Sophie
2-6-2012
|
1-11-2011 19:33:15
Ik ga ff volgen.
Ook ik wou gaan kijken in de offerandestraat voor mijn 2 boys, dan 11 en 9 en mijn bruidsmeisje van 3.
De papa heeft een grijs-zilverkostuum, en wil voor de boys een soortgelijk vinden, ik hoop dat in de offerandestraat te vinden ...
Veel succes Sophie
|
|
Sara
6-10-2012
|
1-11-2011 20:23:08
@sophie: dat hebben ze zeker, heb er effen gezien en met streepjes in zilvergrijs. KEI schattig. er zijn ongeveer 3 tal winkels waar ze er hebben, 2 in de oferande straat en 1 in de dambrugge straat
|
|
Sophie
2-6-2012
|
1-11-2011 20:39:40
@ Sara: Mercikes voor de tips! Zal zeker is gaan zien, maar zal iets voor eind november worden.
Groetjes
|
|
Katrien
20-4-2013
|
2-11-2011 9:11:36
Sara, ik ben in de Quellinstraat bij een winkel binnengestapt waar ze ook kledij hadden voor bruidskindjes ('t is een beetje verder dan Jagré, aan dezelfde kant van de straat, maar ben de naam van de winkel kwijt). Onder €80 kwam je niet voor een kleedje, en voor een kostuum voor m'n zoontje zat ik al bijna aan €100. Voor kledij die waarschijnlijk na de trouw in de kast blijft hangen, vind ik dat te veel. Dus het wordt ook ofwel Offerandestraat, ofwel via internet. Ik heb voor m'n dochtertje een witte jurk nodig, en voor m'n zoontje een wit kostuum. En dat vind ik zowel in de offerandestraat als op de site van humpie dump. Groetjes Katrien
|
|
Sara
6-10-2012
|
2-11-2011 9:30:53
@katrien: bedankt voor de info, je bedoelt vermoedelijk Unif. ja ik weet dat die niet goedkoop zijn, mijn vroegere communiekledij kwam van daar ( ja dat is al lang geleden ;-))
Ik had gisteren nog een winkel op ebay tegengekomen die echt wel mooie kleedjes had voor een doenbare prijs. Ik dacht ik deel even mijn vondst: http://stores.ebay.co.uk/Wedding-BitsnBobs
|
|
Sarah
17-12-2011
|
2-11-2011 12:17:28
Hey,
Ik heb het kleedje van ons bruidsmeisje ook via internet besteld, maar dan via humpiedump. Ik heb gewoon de maat genomen van de kleertje die ze normaal draagt en het zit perfect. Een uitstekende service, ik bestelde op dinsdag en op donderdag was het pakje er al..
Groetjes
|
|
Charlotte
6-7-2012
|
2-11-2011 22:02:12
Hey een vraagje aan sarah? Mag je het pakje terugsturen als het niet goed is? Groetjes
|
|
Sarah
17-12-2011
|
3-11-2011 6:58:33
ja tot een week na ontvangst. je moet wel de verzendingskosten betalen.
groetjes
|
|
Katrien
20-4-2013
|
3-11-2011 9:04:55
@Sara: 't was inderdaad Univ. Om eerlijk te zijn, echt vriendelijk was die man niet. In 't begin wel. Maar toen hij door had dat ik nog niks wou kopen (de kinderen waren er niet eens bij!) werd hij heel onvriendelijk, en kon hij me niet snel genoeg buiten werken! Maar 't is sowieso een beetje boven m'n budget, juist omdat het om kledij gaat die nog amper aangedaan gaat worden. Anders is dat iets anders, natuurlijk. Voor m'n dochtertje zit ik nog een beetje in tweestrijd. Ze heeft op 21/4 haar lentefeest (we moeten onze trouwdatum dus nog aanpassen). En het zou natuurlijk handig zijn als ze 2x hetzelfde kan aandoen. Maar eerlijk gezegd wil ik eigenlijk dat ze op onze trouw iets nieuws aan heeft. Maar om onze trouw nog voor 21/4 te gaan plannen, dat gaat me niet lukken, vrees ik (er is nog niks in orde). Dus dan zou ze het kleedje eerst voor haar lentefeest aandoen, en dan voor onze trouw. OK, dat is uiteraard ni erg, hé! Maar ik wil ergens toch wel dat ze een nieuw kleedje aan heeft op onze trouw. Of overdrijf ik daar nu mee? 'k Weet het nog niet zo goed...
Katrien
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|