TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stefanie
30-6-2012
|
1-11-2011 21:15:08
Ik ga vrijdag op jacht! Superspannend :D! Veel succes! Laat maar iets weten of je iets gevonden hebt :). Ik ga bij Elena naar Deinze :).
|
|
stefanie
30-6-2012
|
1-11-2011 21:16:10
Oh van Pierre Yves weet ik dat sommige mensen niet zo vriendelijk ontvangen worden... :s
|
|
benita
8-9-2012
|
1-11-2011 21:45:12
Hey Stefanie, naar Elena in Deinze wil ik ook eens gaan, maar als het is dat ik al iets gevonden heb ga ik niet meer gaan. ja van Pierre Yves heb ik dat nog al gehoord maar, ik kan pas oordelen als ik daar zelf geweest ben é ik laat je zeker nog iets weten hoe het geweest is! veel succes met het zoeken van jouw droomjurk!!! en laat ook maar horen hoe het geweest is!
|
|
nele
27-8-2011
|
2-11-2011 7:33:11
Ik heb mijn kleedje van linea lin in Lochristi! Ik ben daar super goed ontvangen geweest door Linda, en was zee blij met de persoonlijke aanpak! De winkel is nu wel verhuisd en volledig nieuw, maar het ziet er in elk geval veelbelovend uit! Succes er mee en geniet er van!
|
|
Annelies
22-9-2012
|
2-11-2011 10:10:05
Ik heb vorige zaterdag mijn droomjurk besteld bij Pierre Yves, en ik ben super ontvangen en super behandeld geweest! Ik was een 2-tal weken eerder al gaan passen, maar durfde toen niet direct te beslissen omdat het om een ontwerperskleedje ging van ettelijke 1000-den euros.... Toen zei de baas zelf tegen mij dat ik best nog eens naar andere winkels ging passen want PY was mijn 1ste winkel! Maar geen enkel winke kon nadien nog tippen aan het kleedje dat ik in Aalst gezien had...2 weken later nogmaals langsgeweest voor dan ene kleedje, en dan maar direct bestelbon getekend :-) Het had geen zin om nog verder te zoeken en nog meer winkels te bezoeken.... Mijn gedachten waren bij dat kleedje en krijg het dan nog maar eens uit uw hoofd.
Zoals reeds gezegd qua ontvangst, begrip en service meer dan 100% tevreden!
grtjs A.
|
|
benita
8-9-2012
|
2-11-2011 12:43:04
@Nele, leuk om te horen, ik hoop dat ik daar mijn kleedje zal vinden, de winkel is aan mijn deur dus dat zou erg gemakkelijk zijn. @Annelies, lijkt mij een super gevoel als je het juiste kleedje vind! ik ga ook eerst gaan kijken en achteraf pas gaan kopen, zodat ik er eerst kan over nadenken, het gaat dan ook om een groot bedrag é. hopelijk goed weer'ke in september é
|
|
Sandra
7-9-2012
|
2-11-2011 13:57:57
Dag Benita,
Ik ben begin oktober gaan passen bij Couture Ann in Aalst, waar ik men kleedje ook heb besteld en diezelfde ochtend ook bij Pierre-Yves. Ik ben er correct ontvangen...maar ik vond ze toch iets 'pusherig' toen ik zei dat ik niet meteen ging beslissen. Heb uiteindelijk een hele andere stijl van kleedje gekozen dan ik daar eerst 'het mooiste' vond. Je mag eerst vanalles aanduiden wat je mooi vindt en dan passen maar! Ik denk dat ik er toch een 8-tal heb gepast bij PY, 2 kleedjes zelfs 2 keer...dus dat was leuk! Wel belangrijk is dat ze geen bancontact hebben...dus cash voorzien. Voor een optie op een kleed te nemen rekenen ze 300 euro.
Veel plezier met passen, het is echt heeeeel leuk!!!
groetjes
|
|
benita
8-9-2012
|
2-11-2011 16:36:37
Hey Sandra,Ik heb het ook al gelezen dat ze alleen cash aanvaarden, toch wel raar é voor zo'n grote bedragen. Ga geen geld meenemen want ik ga toch nog niet direct kopen (alle dat zeg ik nu toch) aan de telefoon klonken ze ook al niet zo erg vriendelijk, maar ja ik zie wel als ik er ben, dan pas kan ik een oordeel geven é. je trouwt 1 dag voor mij, dus duimen op een goed weekend é!! grtjes.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
3-11-2011 10:03:58
Hoi Benita,
Wel, bij mij aan de telefoon waren ze op zich wel vriendelijk... Je kan ook best een magazine of foto's meenemen met jurken die je mooi vindt, want dat verwachten ze blijkbaar :-). Ik wist nu wel wat ik wou, maar had geen foto's mee... Als je geen cash meeneemt, kan je zowiezo niet meteen beslissen ;-) en kan je nog 'ontsnappen' met de uitvlucht dat je toch langs de bank moet passeren! Ik heb wel pas op het einde van het passen gezegd dat ik niet meteen zou beslissen...anders had de verkoopster niet zo vriendelijk geweest denk ik...:-). Ik had een iets oudere dame die er wel iets van kende zene, welke jurk best bij mijn figuur paste enz! En er liep ook een jong meisje rond met een bril met zwart montuur en die was super vriendelijk ook!!
Veel plezier!!!
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|