Terug naar overzicht
Leuk om te horen!! ik ga volgende week maandag gaan passen, ben benieuwd :-)mooie collectie é, van Marylisse! geniet er nog van!!!
Hey ElkeSUPER-gevoel he! Ik heb vorige donderdag mijn kleedje gevonden, ook een Marylise en ik loop nog altijd op wolkjes :-)Geniet er nog van en inderdaad: aftellen naar de eerste pasbeurt!GroetjesMelissa
Heb een uurtje geleden ook mijn Marylise besteld! ZALIG gevoel! Grigio heb ik niet aangehad maar is ook héél mooi!Geniet er nog van Elke! Wij kunnen blijkbaar samen aftellen, je trouwt een dagje later :).
Ik had enkele maanden geleden ook een Marylise (beetje gelijkaardig model als het jouwe).Heb me een hele dag een princes gevoeld.Veel plezier.
Heyik ben gisteren bij couture rachel geweest en heb een kleedje van cosmobella gevonden. De marylises heb ik ook aangehad en ze zaten in mijn top 4, maar uiteindelijk is het toch een cosmobella geworden. Ik was wel heel tevreden over de aanpak bij couture rachel, zeer vriendelijke vrouw, die ook meteen aangeeft wat me mooi stond en wat niet :).Ik ben alleszins blij dat ik weer iets van mijn 'to do'-lijstje kan afvinken!Veel plezier nog met de verdere voorbereidingen!Groetjes,Ellen