Terug naar overzicht
Hey!Ben zelf 2 weken geleden nog met een vriendin meegeweest op haar vrijgezellenavond. We waren in Aartselaar gaan koken. (tapaz workshop) da was eigenlijk heel plezant. 't heet de Kokofolie of zoiets.. weet 't niet meer zeker. Staat wel ergens op internet hoor. Heb ook al eens gehoord over een plaats waar je salsalessen krijgt en daarna een etentje en daarna een hele avond salsa dansen. Lijkt mij ook heel plezant.succes er nog meeWendy05/08/06
Ben 't juist gaan opzoeken en 't is de 'kokerij' (snap nie waar ik die andere naam weer vandaan haal) Maar je kan dit ook op andere plaatsen doen hoor. 't was in ieder geval heel plezant.Wendy
Hallo An,Ook hier een ex-bruidje dat het niet kan laten om te komen kijken op dit forum !Ik vond de vrijgezellendag die mijn zus mij heeft bezorgd zeer geslaagd : een middagje in een schoonheidssalon waar alle vriendinnen vooraf hadden besproken wat ze wensten te laten doen : gezichtsreiniging of -massage, manicure, make-up, kapselstyling etc. Ook voor mij was een speciaal arrangement uitgewerkt. Tussen de behandelingen door konden we rustig bijkletsen. Daarna zijn we met z'n allen lekker gaan eten in een spaans restaurant en dan naar een salsa-cafeetje in de buurt, waar ik dan op het einde van de avond werd herenigd met mijn verloofde.Misschien heb je er wat aan.Groetjes,Gert243 dagen getrouwd
Hey An,nog een ex-bruidje dat het niet kan laten om af en toe nog eens te komen kijken.Mijn vrijgezellenavond bestond ook uit een hele avond kokerellen. Mijn zus had geregeld dat wij Marokkaans zijn gaan koken (maar je kan ook kiezen voor Italiaans, Chinees, Frans, ....) bij MMMH in Antwerpen. Het was super!Veel succes in ieder gevalgroetjesKathleen222 dagen getrouwd
Hey,Ook ik ben een rustig meisje dat niet van die zotte vettige dingen houdt. Mijn vrijgezellendag is op 5 augustus en ik weet niet wat mijn vriendinnen hebben georganiseerd. Maar dit zou ik doen aan de hand van jouw beschrijving... Ik heb gehoord van zo'n soort Upperdare of lingerie-party's, of een workshop waar iedereen leert hoe ze zich moeten opmaken, da's wel plezant denk ik en ook nog handig de dag van het huwelijk zelf. Danslessen zou ik ook wel tof vinden, of samen gaan paardrijden aan het strand.Groetjes,Lieve
die kokerij is bij restaurant De Cocotte in kleistraat te Aartselaarze hebben ook een website maar ben niet zeker de welke; zoek even via goudengids of ingeven in google en je komt er welMieke13/05/06