TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dorien
5-5-2012
|
2-11-2011 16:22:44
goh hoeveel wij in het totaal zullen betalen weten we echt nog niet.
wij hebben paar maand geleden wel via (excel) een bestand opgemaakt met schattingen ... alles geschat kwamen we bij 20.000 euro uit. Maar doordat we eerst een alternatieve viering wouden houden op een mooie buitenplaats hadden we bv. hiervoor wel wat geld geschat ... uiteindelijk zullen we toch onze viering in eigen tuin laten doorgaan. hiervoor heb je dan weer een tent nodig enzo. Ik wil hiermee maar zeggen dat alles nog kan veranderen tijdens het plannen van de trouw, je krijgt meer informatie, nieuwe inzichten,... misschien zelf een bestandje opmaken met wat je schat en wat je ongeveer wil geven voor elk item e.
ik kan wel niet zeggen hoe ik dat bestand waarmee ik bezig ben gevonden heb, daar heb ik minder verstand van. ik hoop dat ik je hiermee wat kunnen helpen heb
|
|
Alessia
7-9-2012
|
2-11-2011 16:27:08
Hey, wij hebben gedaan zoals hier boven ook staat, een ruwe schatting van wat alles zou kosten! Wij hebben dit wel zeer ruim genomen zodat we zeker niet voor verrsassingen zouden komen te staan! Als je je e-mail geeft stuur ik het je door...
Bongiorno_a@hotmail.com
Groetjes
Alessia
|
|
Stefanie
10-3-2012
|
2-11-2011 17:04:50
Hey,
Ik wil je ook gerust onze bugetplanning doorsturen als je je e-mail geeft... Bij ons zit het nog net niet aan 10.000 euro. Voor 65 personen een feest met maaltijd en drank enz. in een feestzaal/restaurant. Hebben wel goed uitgekeken voor de beste prijzen...
|
|
Emy
30-6-2012
|
2-11-2011 17:14:51
same here, ik wil ook wel onze planning doorgeven als je je mail doorgeeft. Veel hangt uiteraard af van hoeveel mensen je wil.
Wij gaan voor de optie: lange receptie voor buren, kenissen en collega's, ...korte receptie/aperitief + avondfeest voor de familie en goede vrienden, en aansluitend een dansfeest met dessertenbuffet waar we nog wat extra mensen op uitnodigen.
In de praktijk zal dit ongeveer zijn: 30 mensen voor de lange receptie, 75 mensen voor het avondfeest (grote families) en nog een 25-tal mensen die erbij komen voor dessert en dansfeest. Wij komen op ongeveer 12000€ uit en proberen veel zelf te doen.
Nog een tip: We kwamen ook goedkoper uit door een lange receptie te doen voor de buren, kenissen en collega's en een aparte, korte voor de vele gasten van het avondfeest. zo hoef je de receptiegasten niet buiten te werken als de andere gasten aan tafel mogen én je bespaart heel wat door de gasten die toch ook al een volledig diner krijgen, ook niet nog eens 2u receptie voor te schotelen.
|
|
Evelien
1-9-2012
|
2-11-2011 19:29:52
Wij zitten op een geschat budget van 21.000 à 23.000 eur (excl huwelijksreis) en hebben hiervoor niet zot moeten doen, gewoon alles erop en eraan :-). We hebben wel alles ruim geschat om later niet voor verrassingen te staan. Wij doen een receptie voor 100 personen en dan een receptie met avondfeest voor 110 personen.
Als je graag wil, wil ik onze raming wel eens doormailen.
Groetjes!
Evelien
|
|
tima
8-9-2012
|
2-11-2011 22:03:23
wij zitten "voorlopig" aan een geschat budget van €15000 receptie1 -+50p receptie2+avondfeest 100 p maar kerkversiering doe ik zelf daardoor maar €50 trouwboeket zal eenvoud zijn een bloem of 5 denk ik maar ik reken toch €50 (om zeker te zijn ) vooral vroeg offertes vroegen en veel want het kan veel schelen vb voor de 7u limo chrystler wit was het bij de ene offerte €850 bij diegene die we nu hebben €510 dus das ook een vorm vant te besparen é , dit was ook zo bij de ceremonie meester (zelfs nog 1 gevonden die nog goedkoper was maar die was al bezet 1jaar en 2mnd op voorhand ) En soms de grotes bespaarder hier alle tips opvolgen genoeg bruidjes die op budget werken en super tips /site's hebben gevonden van bedankjes tot trouwkleedjes succes
|
|
sofie
15-8-2023
|
2-11-2011 22:38:27
hoi lesley geef me een maileke dan mail ik t u door fiekev_v@hotmail.com
groetjes, sofie
|
|
Annelies
7-8-2010
|
3-11-2011 8:05:14
Hallo, Een uitgebreide kostenlijst heb ik niet meer, er staan ook al 453 dagen op mijn tellertje . Bij ons zaten we op een totaal van ongeveer 15000 euro (zonder huwelijksreis: +/- 5000 euro). Wij hadden een "gewoon" feest maar alles was wel af (voor zover een huwelijk gewoon kan zijn ). Alles was mooi verzorgt, lekker, kwalitatief in orde,... kortom een prachtige dag.... Groetjes Annelies
|
|
Carmen
12-1-2012
|
3-11-2011 10:31:52
Hey! Wij zitten ongeveer aan 7000 euro. Wij hebben 85 gasten en doen ons feest in www.hofvannazareth.be in Lier. Wij hebben voor iedereen aperitief +- 45 min, voorgerecht, soep, hoofdgerecht, fonkelende bruidstaart, en zoete versnaperingen tijdens het dansen. Wij hebben wel een vrijdagformule (trouwen op een donderdag maar mochten die formule dan ook gebruiken) waardoor we veel geld uitsparen! Verder doen wij geen aparte receptie. Vervoer krijgen we als verassing van getuige vriend, mijn getuige maakt mijn trouwkleed (heeft haute couture gestudeerd).
|
|
maike
4-8-2012
|
3-11-2011 14:34:38
Ons budget staat momenteel op 16.000 eur (ruim geschat) voor een feest met circa 35 daggasten en 110 avondgasten (incl. eten). In dit budget is momenteel ook 3.000 eur gereserveerd voor de huwelijksreis.
Ik verwacht in het totaal geen grote veranderingen, enkel dat het bij het een wat minder en het ander wat meer zal zijn, maar in grote lijnen dus wel gelijk.
|
|
lesley
26-4-2013
|
3-11-2011 19:44:52
@ stefanie en emy, stuur gerust jullie raming door, van prijs zitten jullie dicht tegen hoe wij het willen, alvast bedankt iedereen voor de antwoorden!!!
lesley_van_wezemael@hotmail.com
|
|
Stefanie
10-3-2012
|
3-11-2011 21:04:18
Is verstuurd Heb er ook bij geschreven waar ik alles gevonden heb... Weet wel niet vanwaar je bent maar misschien heb je er iets aan.
|
|
patricia
10-3-2012
|
3-11-2011 23:25:35
ik heb het zelf nog niet uitgerekend maar dit weet ik allemaal wel: - feestzaal eten en drinken voor 120 pers (11.000 €) - dj heel de avond (600€) - ringen witgoud (hebben oud-goud binnen gebracht en die gebruikt dat voor onze ringen te maken, voor de rest was het 340 €) - gemeentehuis (7€ trouwboekje) - bedankjes snoepzakjes met onze naam (162€) - trouwkleed zelf laten maken is (tussen 350 en 500€) - fotograaf is vriend dus gratis (maar geven hem wel geld achteraf)
de rest hebben we nog niet denk ik.
trouwen kost geld!! :)
maar is wel leuk :)
succes ermee
groetjes
|
|
Jili
12-5-2012
|
4-11-2011 16:53:16
Hey,
Als je mij een mailtje stuurt, dan stuur ik jouw onze budgetplanning met plezier door.
jili.de.weyer@gmail.com
groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|