Terug naar overzicht
Hey, Ik heb de mijne gemaakt met Vistaprint. toen ze aankwamen was de achterkant echter onderste boven gedrukt , geen ramp maar ik heb het toch aan Vistaptint laten weten via mail en toen hebben ze de uitnodigingen terug betaald en gratis opnieuw gemaakt. 3 dagen later lagen ze weer in de bus. Prima service vind ik. Ik ga mijn uitnodiging eens doormailen. Groetjes Tania
Hey hey , Wij maken ook onze uitnodigingen zelf.Ik zal ze eens doormailen, laat dan gerust weten wat je er van vindt.groetjes! Ellen
wil je ze ook eens naar ons mailen aub?rivolino@live.beALVAST BEDANKT,grtz
Als jullie willen, mogen jullie deze ook naar mij mailen.Steffie.bogaert@rsvz-inasti.fgov.beAlvast bedankt!groetjes!
Ik heb ze al 2 maal doorgemaild maar heb nog geen reactie gekregen, dus ik weet eigenlijk niet of ze goed aangekomen zijn....
Hey,Sorry hiervoor. Ik vond ze super ! Vooral de fotocollega die jullie gemaakt hebben, heel orgineel !!!Dit gaan jullie dan gewoon laten printen ? Ik wil ook zelf iets ontwerpen en waarschijnlijk via vistaprint laten afdrukken.Nathalie
Hey, A kben blij dat het gelukt is! Ik print ze zelf ik heb om papier gegaan naar AVA en verschillende kleurtjes papier in verschillende formaten gehaald en daar hebben we dan ééntje uitgekozen, met bijhorende enveloppes en vriendin van mij schrijft de enveloppes in kaligrafie super mooi! ik heb nu ongeveer al een 40 uitnodigingen gemaakt en ben nog altijd even overtuigd...Ik heb wel geen cadeautip opgezet, maar dit is niet zo erg hoop ik...groetjes!
Als jullie het nog zien zitten mogen jullie ze naar mij ook nog eens doorsturen a.u.b.:linske@gmail.comIk vind uitnodigingen met een foto altijd heel persoonlijk
Hey Linsey ik heb onze uitnodiging eens opgestuurd naar jullie groetjes!
Bedankt Ellen, ze is echt supermooi!
Als jullie nog eens willen doorsturen naar ons, we zijn ontzettend benieuwd!jurgen_van_beneden@hotmail.comAlvast bedankt!GrtzAnnabel & Jurgen
Idem hier: anneke.84@skynet.be dank je wel
Moest je zin hebben mag je ze naar mij ook mailen: maikaverdure@hotmail.comBen reuze benieuwd :)