Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zelf uitnodigingen maken

2-11-2011 19:30:07
hey,

Ik zou zelf de uitnodigingen willen maken met een foto. Iemand ideeen ?
zijn er mensen die hun uitnodiging willen doormailen voor inspiratie ? iemand ervaring met vistaprint ?

krullenkopje@hotmail.com

Nathalie

Nathalie
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1040

Tania
21-10-2011
 Meld misbruik2-11-2011 19:46:05

Hey, Ik heb de mijne gemaakt met Vistaprint. toen ze aankwamen was de achterkant echter onderste boven gedrukt , geen ramp maar ik heb het toch aan Vistaptint laten weten via mail en toen hebben ze de uitnodigingen terug betaald en gratis opnieuw gemaakt. 3 dagen later lagen ze weer in de bus. Prima service vind ik.
Ik ga mijn uitnodiging eens doormailen.

Groetjes
Tania

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik3-11-2011 11:21:27

Hey hey ,

Wij maken ook onze uitnodigingen zelf.
Ik zal ze eens doormailen, laat dan gerust weten wat je er van vindt.

groetjes!

Ellen

Rivolino
10-11-2012
 Meld misbruik3-11-2011 21:52:51

wil je ze ook eens naar ons mailen aub?
rivolino@live.be

ALVAST BEDANKT,
grtz

Steffie
4-8-2012
 Meld misbruik8-11-2011 12:20:58

Als jullie willen, mogen jullie deze ook naar mij mailen.
Steffie.bogaert@rsvz-inasti.fgov.be

Alvast bedankt!
groetjes!

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik8-11-2011 15:21:58

Ik heb ze al 2 maal doorgemaild maar heb nog geen reactie gekregen, dus ik weet eigenlijk niet of ze goed aangekomen zijn....

Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik8-11-2011 15:25:06

Hey,
Sorry hiervoor. Ik vond ze super ! Vooral de fotocollega die jullie gemaakt hebben, heel orgineel !!!
Dit gaan jullie dan gewoon laten printen ?
Ik wil ook zelf iets ontwerpen en waarschijnlijk via vistaprint laten afdrukken.
Nathalie

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik8-11-2011 18:20:06

Hey,

A kben blij dat het gelukt is! Ik print ze zelf ik heb om papier gegaan naar AVA en verschillende kleurtjes papier in verschillende formaten gehaald en daar hebben we dan ééntje uitgekozen, met bijhorende enveloppes en vriendin van mij schrijft de enveloppes in kaligrafie super mooi! ik heb nu ongeveer al een 40 uitnodigingen gemaakt en ben nog altijd even overtuigd...
Ik heb wel geen cadeautip opgezet, maar dit is niet zo erg hoop ik...

groetjes!

Linsey
12-5-2012
 Meld misbruik9-11-2011 23:03:54

Als jullie het nog zien zitten mogen jullie ze naar mij ook nog eens doorsturen a.u.b.:
linske@gmail.com
Ik vind uitnodigingen met een foto altijd heel persoonlijk

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik10-11-2011 10:48:01

Hey Linsey ik heb onze uitnodiging eens opgestuurd naar jullie groetjes!

Linsey
12-5-2012
 Meld misbruik13-11-2011 22:07:13

Bedankt Ellen, ze is echt supermooi!

Jurgen
28-7-2012
 Meld misbruik22-11-2011 21:39:12

Als jullie nog eens willen doorsturen naar ons, we zijn ontzettend benieuwd!
jurgen_van_beneden@hotmail.com

Alvast bedankt!
Grtz
Annabel & Jurgen

An
18-8-2012
 Meld misbruik27-11-2011 11:36:15

Idem hier: anneke.84@skynet.be

dank je wel

maika
3-8-2012
 Meld misbruik28-11-2011 15:08:22

Moest je zin hebben mag je ze naar mij ook mailen: maikaverdure@hotmail.com
Ben reuze benieuwd :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info