Nu Online
Momenteel zijn er 525 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief voor ballonnen en duiven oplaten.

2-11-2011 19:54:28
Hey Collega-bruidjes,

Na de kerkelijke viering worden er vaak ballonnen of duiven opgelaten. Ik heb het al bij zoveel personen gezien dat ik het dus niet meer zelf kan/wil gebruiken. Ik zou graag een origineel alternatief hebben. Hebben jullie hier al een idee voor of ervaring mee?

Groetjes

Annelies
27-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1792

An
18-5-2012
 Meld misbruik2-11-2011 20:20:49

Wij gaan waarschijnlijk in de avond lichtlantaarns oplaten. Deels sfeer maar ook om een lichtje naar de hemel te sturen voor zij die onze trouw niet kunnen meemaken. Ik weet nog niet waar we ze gaan kopen, maar een voorbeeldje vind je hier. Niet echt iets wat je overdag kan gebruiken, maar wij vinden het leuk. http://www.xxlwensballon.nl/wensballon-kopen/wensballon...

Ils
14-1-2012
 Meld misbruik2-11-2011 20:32:13

De wensballonnen vind je nu in de AVA! :)

Yves

Meld misbruik2-11-2011 20:51:40

Beste Annelies,

Wat ook meer en meer opkomt is een ijskarretje na de kerk of champagnebar.

Vriendelijke groeten,
Yves

www.huwelijksfotograaf.nu

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik3-11-2011 9:25:50

Wel opletten met die wensballonnen. Je moet echt aan je zaal vragen of je dat wel màg doen, want niet overal mag je die ballonnen oplaten!
En het zou zonde zijn dat je er zo naar uitkijkt, en dat het dan toch niet mag.

Katrien

jurgen
5-7-2013
 Meld misbruik7-11-2011 22:23:07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...